• Ik wilo graag iets zeggen, ik las net in die ene topic over dat degene die geband zijn maar meer Respect.Moeten tonen, maar sorry hoor, ze hebben wel respect.!En ik hou van ze, en ik vind het kut dat ze weg zijn,!! En ik zeg het eerlijk, ik vind het namelijk een flikkerstreek, en ik ben vast niet de enige die er zo over denkt, alleen durft niemand er wat over te zeggen.[/ik hou het nog netjes vind ik.]:Y)


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ivy, weetje die mensen die zijn gebant ik hou ook van ze maar. Kom op, waarom hebben ze het niet evrdiend dan met al dat geruzie is Quizlet toch ook niet meer leuk? Misschien leren ze hier van dan komen ze na 1 á 2 maanden terug en heb je ze weer en dan misschien wel geen ruzie's meer. Dus tsjaa sorry mijn mening.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ivy, weetje die mensen die zijn gebant ik hou ook van ze maar. Kom op, waarom hebben ze het niet evrdiend dan met al dat geruzie is Quizlet toch ook niet meer leuk? Misschien leren ze hier van dan komen ze na 1 á 2 maanden terug en heb je ze weer en dan misschien wel geen ruzie's meer. Dus tsjaa sorry mijn mening.

    Nou het is oneerlijk weetje,.. Als ik er zo over nadenk, vind ik het raar dat ik hier nop zit.[/ik hoeef niet weg, maar vind het raar]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    zij zopchten ruzie en hebben veel gespamt..
    dan zijn ze het zelf schult.
    als je een ban krijgt weet je tog dat je moet stoppe. klinkt tog logies ?

    Ik wil ik wil een opblaaskrokodil x'D

    Weet je, misschien doen ze tegen jou aardig maarniet tegen anderen. Ze krijgen heus niet voor niets een ban.

    (...)
    Nou het is oneerlijk weetje,.. Als ik er zo over nadenk, vind ik het raar dat ik hier nop zit.[/ik hoeef niet weg, maar vind het raar]

    Nja Ivy, wees blij dat je er nog bent he. Dat is het teken dat ze jouw minder lastig vonden als de andere en Charissa kan je altijd nog spreken op netlog en de rest wel op hyves volgens moi.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Jaaah...
    Ik ken ze niet
    Jij kent mij vast zeker ook nie

    Maar de sfeer op Q. was ver onder het punt door dat gespam en geruzie.
    Ik vind wel dt ze het verdienen.
    Niet voor eeuwig maar voor een tijd.


    death to the one at the end of the serenade.

    Nja... Ik ben het wel met je eens , ik vvind gwn dat het ng al ver gaat om ze vn Q te bannen >.<


    A. ikmisje.

    Ik vind het k*t dat ze weg zijn!!:'(

    All m'n vriendjes..<3

    [/heeft medelijden met zichzelf]


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    Ike ook!!! :'(
    Zelfs mijn TwinSista is Weg nu!!
    En het is hier nu hartstike saai zonder hun!
    Want hun watren juist degene, die het hier een betje leefendig hielden!!!!!!(huil)


    Dunno ><

    Ike ook!!! :'(
    Zelfs mijn TwinSista is Weg nu!!
    En het is hier nu hartstike saai zonder hun!
    Want hun watren juist degene, die het hier een betje leefendig hielden!!!!!!(huil)

    Idd :'(

    Maar jij bent nog altijd m'n suusjj.(A)


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    ik vind t ook niet fantastisch ofzo maar er valt toch niks aan te doen. we moeten ermaar mee leven?
    volgensmij maakt protesteren t alleenmaar erger.

    Ik vind het goed mén. Ik haat dat popu kliekje. Ze maken het streng voor de andere users.

    Ik vind het goed mén. Ik haat dat popu kliekje. Ze maken het streng voor de andere users.

    Weeetje dat ik jou heel grappig vind.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik vind het goed mén. Ik haat dat popu kliekje. Ze maken het streng voor de andere users.


    ik zat daar ook bij.
    ik begon me schuldig te voelee..
    Daarom stapte ik uit dat groepje.
    Nu moet ik die kindertjes niet meer..

    (...)
    Weeetje dat ik jou heel grappig vind.

    En weet je dat ik jou nu heel grapig vind.. xD


    Dunno ><