• Ja oke, zoals jullie al weten is Jaimie de leukste persoon ooit en ze is biseksueel en ze heeft twee gezichten en ze stalkt K3 in Ter Sterre samen met Meester Samuel. Hier is Goldsteins ervaring: Jaimie is een biseksueel iemand met twee gezichten die van onenightstands leeft.

Ze weet nog niet precies wie ze is, ze weet enkel dat ze biseksueel is en Meester Samuel en Lowie zijn haar beste vrienden. Ondertussen is er identitycrisis aan de hand want Famke en Jaimie claimen dat ze dezelfde persoon zijn. *nagelbijten*

Praat hier over Jaimie en over speciale ervaringen enzo.

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 17 dec 2016 - 14:46 ]

Heaven is a place that we all have

die van ons is fluffy fic en ik moet nu weg

http://www.quizlet.nl/stories/159995/jaimie-en-de-meerdere-gezichten/ Ik heb beide versies in een story gezet

He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

Het is sad, maar dit is echt het leukste dat me deze hele dag is overkomen. :')

He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

sorry guys ik heb haar helaas moeten blokkeren dus nu moeten jullie je eigen fantasie gebruiken om jamie te identificeren :Y)

LaAt ZiEn WiE jE bENt

w-wa-?

:c

Eucalyptus schreef:
    w-wa-?

:c

Ze bleef berichten sturen dat ze mij wilt schaatsen
    Jaime kan niet schaatsen en famke wel maar samen kunnen we half schaatsen dus dat wordt Niks

LaAt ZiEn WiE jE bENt

Ik ga een autobiografie schrijven

LaAt ZiEn WiE jE bENt

ChickenNugget schreef:
    (...)
    Ze bleef berichten sturen dat ze mij wilt schaatsen
    Jaime kan niet schaatsen en famke wel maar samen kunnen we half schaatsen dus dat wordt Niks

jaimie moet gewoon haar schaatsgezicht opzetten

Naesheim schreef:
    (...)
    jaimie moet gewoon haar schaatsgezicht opzetten

Jaimie mist de tijd op ter sterre.
    wie wilt er gaan schaatsen?

LaAt ZiEn WiE jE bENt