• Ja oke, zoals jullie al weten is Jaimie de leukste persoon ooit en ze is biseksueel en ze heeft twee gezichten en ze stalkt K3 in Ter Sterre samen met Meester Samuel. Hier is Goldsteins ervaring: Jaimie is een biseksueel iemand met twee gezichten die van onenightstands leeft.

    Ze weet nog niet precies wie ze is, ze weet enkel dat ze biseksueel is en Meester Samuel en Lowie zijn haar beste vrienden. Ondertussen is er identitycrisis aan de hand want Famke en Jaimie claimen dat ze dezelfde persoon zijn. *nagelbijten*

    Praat hier over Jaimie en over speciale ervaringen enzo.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 dec 2016 - 14:46 ]


    Heaven is a place that we all have

    ChickenNugget schreef:
    jaimie is een hij (cat)


    Arme Jaimie heeft een identiteitscrisis én een gendercrisis. Poor Jaimie.


    Happy Birthday my Potter!

    hahaha jongens ff serieus ik heb nu 4 keer uitgelegd dat ik jaime niet ben maae diegene wil het niet begrijpen en wilt nu afspreken


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Waarom ben je slecht bedoel de echte Jaimie toch een gevoelige lieve behulpzaam jongen die super veel meegemaakt geeft.
    Kijk ik accepteer hoe je bent maar, wil dat geen misbruik van mij maakt ik accepteer dat jij streken uithaal jou keuze.
    Ik accepteer dat jij streken uithaalt en vooral slecht in je hebt maar, wil altijd voor je zijn oke ^^
    Wil jij accepteren dat ik graag goed wil blijven bedoel wil graag mooie wereld en ik accepteer iedereen hoe die staat in het leven.

    is dit een rip?


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    ChickenNugget schreef:
    hahaha jongens ff serieus ik heb nu 4 keer uitgelegd dat ik jaime niet ben maae diegene wil het niet begrijpen en wilt nu afspreken


    Doe dat maar niet hahaha. Ik zou het gewoon nogmaals zeggen of zo? Zo vaag. Iedereen weet toch dat jij Famke bent? I mean, you're famous girl.


    Happy Birthday my Potter!

    Jaimie voelde dat Hogenkamp's vuist in haar gezicht werd geduwd. Hij deinsde achteruit maar kon alleen zijn autistisch gezicht opzetten. Zijn biseksuele gezicht had hij namelijk thuis gelaten. "Auw, auw, het doet zo'n pijn," jammerde hij. Hogenkamps gezicht veranderde weer van boos naar bezorgd. "Waarom heb je zoveel gezichten?' vroeg Jaimie dom. "Ik weet het niet, ik heb het heel mijn leven al," antwoordde de jongen. Jaimie vond Thimo veel leuker als hij rustig was. Hij kon zich niet langer in bedwang houden, hij leunde vooruit en gaf Thimo een kus op zijn mondhoek. Hij trok terug en mompelde: "Ik vind je lief." Thimo lachte en antwoordde: "Ik jou ook. Het spijt me dat ik je een gay meisje noemde. Ik- ik wist niet dat je een biseksuele jongen was." Jaimie zei zachtjes: "Het is niet erg, ik ben er ook nog niet zo lang achter." Thimo lachte weer en Jaimie lachte ook en voor heel eventjes dacht hij dat hij misschien toch meerdere gezichten had.


    Heaven is a place that we all have

    Goldstein schreef:
    (...)

    Doe dat maar niet hahaha. Ik zou het gewoon nogmaals zeggen of zo? Zo vaag. Iedereen weet toch dat jij Famke bent? I mean, you're famous girl.

    hahahaha nee ofcourse niet.

    ik ben een van de Quizlet celebs (cool)


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    ik ship Jaimie en Thimo.

    #Jaimo #Thimie

    fam weetje nog mijn qceleb nominatie

    [ bericht aangepast op 17 dec 2016 - 15:13 ]


    Heaven is a place that we all have

    ChickenNugget schreef:
    (...)
    is dit een rip?


    volgens mij moet je accepteren dat je Jaimie bent. Wel fijn dat ze er altijd voor je zal zijn <3


    Happy Birthday my Potter!

    Eucalyptus schreef:
    Jaimie voelde dat Hogenkamp's vuist in haar gezicht werd geduwd. Hij deinsde achteruit maar kon alleen zijn autistisch gezicht opzetten. Zijn biseksuele gezicht had hij namelijk thuis gelaten. "Auw, auw, het doet zo'n pijn," jammerde hij. Hogenkamps gezicht veranderde weer van boos naar bezorgd. "Waarom heb je zoveel gezichten?' vroeg Jaimie dom. "Ik weet het niet, ik heb het heel mijn leven al," antwoordde de jongen. Jaimie vond Thimo veel leuker als hij rustig was. Hij kon zich niet langer in bedwang houden, hij leunde vooruit en gaf Thimo een kus op zijn mondhoek. Hij trok terug en mompelde: "Ik vind je lief." Thimo lachte en antwoordde: "Ik jou ook. Het spijt me dat ik je een gay meisje noemde. Ik- ik wist niet dat je een biseksuele jongen was." Jaimie zei zachtjes: "Het is niet erg, ik ben er ook nog niet zo lang achter." Thimo lachte weer en Jaimie lachte ook en voor heel eventjes dacht hij dat hij misschien toch meerdere gezichten had.

    T♥️j


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Goldstein schreef:
    (...)

    volgens mij moet je accepteren dat je Jaimie bent. Wel fijn dat ze er altijd voor je zal zijn <3


    ANNA ANNA KIJK MIJN FLUFFY FIC


    Heaven is a place that we all have

    Na tien minuten van diepe overpeinzingen en de bijna-realisatie dat ze furry was, hoorde ze HIJ de deurbel gaan. Toen Jaimie niet meteen opendeed, bleef degene aan de deur maar staan bellen en uiteindelijk kwam er een ritme in het gebel. Het klonk een beetje als Oyalele, van zijn geliefde band K3. Kathleen was de eerste persoon waarvan hij een seksualiteitscrisis had gehad en er kwam iets op zijn gezicht wat op een glimlach leek, maar dit niet kon zijn omdat hij zichzelf van alle gezichten ontdaan had.
    Snel pakte hij zijn lieve gezicht op en liep naar de deur. Het was Thimo. Fuck. Autistisch gezicht vergeten. Wat doen wij nu.
    Jaimie zei vaarwel tegen zijn waardigheid en deed de deur open, glimlachend omdat zijn autistische gezicht er niet bij was in deze tijd van nood en hij niks anders kon met dit onheilige lieve gezicht.
    ''Joo, chill,'' zei hij. ''Ik bedoelde het niet zo. Zullen we samen blowen?'' Hij bungelde een joint voor Jaimies gezicht.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2016 - 15:16 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    ik heb "????" Verteld over thimo
    Hoe zal ze reageren


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Eucalyptus schreef:
    (...)

    ANNA ANNA KIJK MIJN FLUFFY FIC


    So cuteeee Ships are sailing (fish)


    Happy Birthday my Potter!

    wanneer komt famke in het verhaal


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    ChickenNugget schreef:
    wanneer komt famke in het verhaal


    Famke is Jaimie. Accepteer het.


    Happy Birthday my Potter!