Eucalyptus schreef:
Hij deed de deur open. Thimo gaf hem een joint. "Kom binnen, babe. Ik ga snel wat halen uit m'n kamer." zei Jaimie. Hij liep naar de kamer waar hij sliep en daar lag het al. Zijn biseksuele gezicht. Hij deed het snel aan en zag nog snel dat hij meer likes had gekregen op zijn status. Jaimie keek wie en zag dat Thimo een hartjeslike had geplaatst en de reactie had verwijderd. Jaimie voelde zich hartstikke biseksueel. Hij ging weer naar beneden en zag dat Thimo keek naar Achter Gesloten Deuren. Mensen die een geheim hadden. Stiekem had Jaimie ook een geheim maar durfde hij dit wel te zeggen? Durfde Jaimie zijn originele gezicht zonder maskers tonen aan Thimo? Hij besloot te stoppen met piekeren en nam een trekje terwijl hij ging knuffelen met Thimo. Jaimie schudde met opzet wat met zijn achterwerk zodat hij aandacht ging krijgen. "Jay, ik hou fucking veel van je." zei hij op een schattige manier. "Ik ook van jou." zei Jaimie terwijl hij nadacht of hij zijn originele gezicht zou kunnen laten zien. Zou het kunnen?
''Haha babe,'' zei Jaimie giechelend. ''Ik wil je wat laten zien, maar ik durf het niet zo goed. Kun jij me helpen?'' Hij knipperde met zijn ogen, dat leek hem wel gepast.
''Maar Jay, schatje van me, je weet toch dat ik niet geil word van borsten?'' Thimo keek hem fronsend aan. Het duurde even, maar toen begon Jaimie te lachen. Hij kon niet meer stoppen, het was gewoon té grappig. Hij nam weer een haal van zijn joint en begon hem lachend uit te leggen dat hij niet zijn borsten of kut bedoelde, maar zijn originele gezicht. Dit roze-paars-blauwe gezicht kon Thimo toch niet als Jaimies originele gezicht zien?
Thimo werd stil en keek Jaimie vol passie aan. ''Wil je echt dat ik je daarbij help?'' Hij keek alsof hij heel nodig moest poepen en het moest inhouden, maar Jaimie begreep dat dit betekende dat hij vol emotie zat. Het is namelijk niet makkelijk om de juiste emotie te tonen als je hoofd daar niet naar staat.
[ bericht aangepast op 17 dec 2016 - 15:40 ]
He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.