• Ja oke, zoals jullie al weten is Jaimie de leukste persoon ooit en ze is biseksueel en ze heeft twee gezichten en ze stalkt K3 in Ter Sterre samen met Meester Samuel. Hier is Goldsteins ervaring: Jaimie is een biseksueel iemand met twee gezichten die van onenightstands leeft.

Ze weet nog niet precies wie ze is, ze weet enkel dat ze biseksueel is en Meester Samuel en Lowie zijn haar beste vrienden. Ondertussen is er identitycrisis aan de hand want Famke en Jaimie claimen dat ze dezelfde persoon zijn. *nagelbijten*

Praat hier over Jaimie en over speciale ervaringen enzo.

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 17 dec 2016 - 14:46 ]

Heaven is a place that we all have

Eucalyptus schreef:
    Jaimie voelde dat Hogenkamp's vuist in haar gezicht werd geduwd. Hij deinsde achteruit maar kon alleen zijn autistisch gezicht opzetten. Zijn biseksuele gezicht had hij namelijk thuis gelaten. "Auw, auw, het doet zo'n pijn," jammerde hij. Hogenkamps gezicht veranderde weer van boos naar bezorgd. "Waarom heb je zoveel gezichten?' vroeg Jaimie dom. "Ik weet het niet, ik heb het heel mijn leven al," antwoordde de jongen. Jaimie vond Thimo veel leuker als hij rustig was. Hij kon zich niet langer in bedwang houden, hij leunde vooruit en gaf Thimo een kus op zijn mondhoek. Hij trok terug en mompelde: "Ik vind je lief." Thimo lachte en antwoordde: "Ik jou ook. Het spijt me dat ik je een gay meisje noemde. Ik- ik wist niet dat je een biseksuele jongen was." Jaimie zei zachtjes: "Het is niet erg, ik ben er ook nog niet zo lang achter." Thimo lachte weer en Jaimie lachte ook en voor heel eventjes dacht hij dat hij misschien toch meerdere gezichten had.

AWH WAT SCHATTIG

He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

ik heb geen zin meer om met haar te praten HAHAHA
    Addie je weet men ww ^^

LaAt ZiEn WiE jE bENt

Naesheim schreef:
    Na tien minuten van diepe overpeinzingen en de bijna-realisatie dat hij furry was, hoorde ze HIJ de deurbel gaan. Toen Jaimie niet meteen opendeed, bleef degene aan de deur maar staan bellen en uiteindelijk kwam er een ritme in het gebel. Het klonk een beetje als Oyalele, van zijn geliefde band K3. Kathleen was de eerste persoon waarvan hij een seksualiteitscrisis had gehad en er kwam iets op zijn gezicht wat op een glimlach leek, maar dit niet kon zijn omdat hij zichzelf van alle gezichten ontdaan had.
    Snel pakte hij zijn lieve gezicht op en liep naar de deur. Het was Thimo. Fuck. Autistisch gezicht vergeten. Wat doen wij nu.
    Jaimie zei vaarwel tegen zijn waardigheid en deed de deur open, glimlachend omdat zijn autistische gezicht er niet bij was in deze tijd van nood en hij niks anders kon met dit onheilige lieve gezicht.
    ''Joo, chill,'' zei hij. ''Ik bedoelde het niet zo. Zullen we samen blowen?'' Hij bungelde een joint voor Jaimies gezicht.

Dit was een vervolg op Famke btw rip maar zo kunnen Thimo en Jaimie toch nog canon worden met een beetje hulp

He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

ahw guys i am so uncomfortable

LaAt ZiEn WiE jE bENt

Hij deed de deur open. Thimo gaf hem een joint. "Kom binnen, babe. Ik ga snel wat halen uit m'n kamer." zei Jaimie. Hij liep naar de kamer waar hij sliep en daar lag het al. Zijn biseksuele gezicht. Hij deed het snel aan en zag nog snel dat hij meer likes had gekregen op zijn status. Jaimie keek wie en zag dat Thimo een hartjeslike had geplaatst en de reactie had verwijderd. Jaimie voelde zich hartstikke biseksueel. Hij ging weer naar beneden en zag dat Thimo keek naar Achter Gesloten Deuren. Mensen die een geheim hadden. Stiekem had Jaimie ook een geheim maar durfde hij dit wel te zeggen? Durfde Jaimie zijn originele gezicht zonder maskers tonen aan Thimo? Hij besloot te stoppen met piekeren en nam een trekje terwijl hij ging knuffelen met Thimo. Jaimie schudde met opzet wat met zijn achterwerk zodat hij aandacht ging krijgen. "Jay, ik hou fucking veel van je." zei hij op een schattige manier. "Ik ook van jou." zei Jaimie terwijl hij nadacht of hij zijn originele gezicht zou kunnen laten zien. Zou het kunnen?

ZE VRAAGT OF IK MEE GA SCHAATSEN

LaAt ZiEn WiE jE bENt

im out

LaAt ZiEn WiE jE bENt

ik zeg wel dat 'jaime' op het account van een vriendin zit

LaAt ZiEn WiE jE bENt

Me;
    anders vraag je ff via Facebook, dit Q account is niet van mij en Famke wilt er zo op:)
    dus je kunt straks niet meer via hier contacteren.
    byee
    ????schreef:
    wil vandaag nog keer iets leuks doen ? jij mag kiezen of morgen mee gaan schaatsen ?

LaAt ZiEn WiE jE bENt

-pinkt traantjes weg-

Wat een prachtige fic wauw

[ bericht aangepast op 17 dec 2016 - 15:30 ]

26 - 02 - '16

Eucalyptus schreef:
    Jaimie voelde dat Hogenkamp's vuist in haar gezicht werd geduwd. Hij deinsde achteruit maar kon alleen zijn autistisch gezicht opzetten. Zijn biseksuele gezicht had hij namelijk thuis gelaten. "Auw, auw, het doet zo'n pijn," jammerde hij. Hogenkamps gezicht veranderde weer van boos naar bezorgd. "Waarom heb je zoveel gezichten?' vroeg Jaimie dom. "Ik weet het niet, ik heb het heel mijn leven al," antwoordde de jongen. Jaimie vond Thimo veel leuker als hij rustig was. Hij kon zich niet langer in bedwang houden, hij leunde vooruit en gaf Thimo een kus op zijn mondhoek. Hij trok terug en mompelde: "Ik vind je lief." Thimo lachte en antwoordde: "Ik jou ook. Het spijt me dat ik je een gay meisje noemde. Ik- ik wist niet dat je een biseksuele jongen was." Jaimie zei zachtjes: "Het is niet erg, ik ben er ook nog niet zo lang achter." Thimo lachte weer en Jaimie lachte ook en voor heel eventjes dacht hij dat hij misschien toch meerdere gezichten had.

''Ik noemde je gay omdat ik op dat moment eigenlijk ook een seksuele crisis had en je uit de tent wilde lokken,'' zei Thimo. Hij veegde de zwarte emo haren uit Jaimies ogen. ''eigenlijk wilde ik gewoon je vriend zijn en samen met je blowen en over jongens praten, maar ik ben op internet niet zo goed met woorden. Daarom noemde ik je gay.'' Hij gaf Jaimie een tedere kus. Hete rillingen gingen door Jaimies lichaam. Eindelijk werd hij door iemand gevalideerd.
    ''Ik was naar jou op zoek om je eens flink de hersens in te slaan, maar ik kreeg veel meer dan dat.'' Jaimie en Thimo keken elkaar liefdevol aan. Eindelijk hadden ze iemand gevonden die van ze hield - van al hun gezichten hield.

[ bericht aangepast op 17 dec 2016 - 15:32 ]

het verhaal is klaar ^^

Naesheim schreef:
    (...)
    ''Ik noemde je gay omdat ik op dat moment eigenlijk ook een seksuele crisis had en je uit de tent wilde lokken,'' zei Thimo. Hij veegde de zwarte emo haren uit Jaimies ogen. ''eigenlijk wilde ik gewoon je vriend zijn en samen met je blowen en over jongens praten, maar ik ben op internet niet zo goed met woorden. Daarom noemde ik je gay.'' Hij gaf Jaimie een tedere kus. Hete rillingen gingen door Jaimies lichaam. Eindelijk werd hij door iemand gevalideerd.
    ''Ik was naar jou op zoek om je eens flink de hersens in te slaan, maar ik kreeg veel meer dan dat.'' Jaimie en Thimo keken elkaar liefdevol aan. Eindelijk hadden ze iemand gevonden die van ze hield - van al hun gezichten hield.

Nawh so cute <3 Love it.

Happy Birthday my Potter!

Eucalyptus schreef:
    Hij deed de deur open. Thimo gaf hem een joint. "Kom binnen, babe. Ik ga snel wat halen uit m'n kamer." zei Jaimie. Hij liep naar de kamer waar hij sliep en daar lag het al. Zijn biseksuele gezicht. Hij deed het snel aan en zag nog snel dat hij meer likes had gekregen op zijn status. Jaimie keek wie en zag dat Thimo een hartjeslike had geplaatst en de reactie had verwijderd. Jaimie voelde zich hartstikke biseksueel. Hij ging weer naar beneden en zag dat Thimo keek naar Achter Gesloten Deuren. Mensen die een geheim hadden. Stiekem had Jaimie ook een geheim maar durfde hij dit wel te zeggen? Durfde Jaimie zijn originele gezicht zonder maskers tonen aan Thimo? Hij besloot te stoppen met piekeren en nam een trekje terwijl hij ging knuffelen met Thimo. Jaimie schudde met opzet wat met zijn achterwerk zodat hij aandacht ging krijgen. "Jay, ik hou fucking veel van je." zei hij op een schattige manier. "Ik ook van jou." zei Jaimie terwijl hij nadacht of hij zijn originele gezicht zou kunnen laten zien. Zou het kunnen?

''Haha babe,'' zei Jaimie giechelend. ''Ik wil je wat laten zien, maar ik durf het niet zo goed. Kun jij me helpen?'' Hij knipperde met zijn ogen, dat leek hem wel gepast.
    ''Maar Jay, schatje van me, je weet toch dat ik niet geil word van borsten?'' Thimo keek hem fronsend aan. Het duurde even, maar toen begon Jaimie te lachen. Hij kon niet meer stoppen, het was gewoon té grappig. Hij nam weer een haal van zijn joint en begon hem lachend uit te leggen dat hij niet zijn borsten of kut bedoelde, maar zijn originele gezicht. Dit roze-paars-blauwe gezicht kon Thimo toch niet als Jaimies originele gezicht zien?
    Thimo werd stil en keek Jaimie vol passie aan. ''Wil je echt dat ik je daarbij help?'' Hij keek alsof hij heel nodig moest poepen en het moest inhouden, maar Jaimie begreep dat dit betekende dat hij vol emotie zat. Het is namelijk niet makkelijk om de juiste emotie te tonen als je hoofd daar niet naar staat.

[ bericht aangepast op 17 dec 2016 - 15:40 ]

we hebben twee versies en ik wil dood