• Ik heb echt nog geen idee of hier ergens animo voor is, maar dat merken we vanzelf

    Confessions of Q

    We hebben allemaal wel iets wat we niet zomaar aan een ander vertellen. Zelfs niet op het internet, waar we toch al een grote anonimiteit hebben. Toch zouden we soms die dingen wel eens eruit willen gooien, al is het alleen maar om de mening van een ander te horen of een beetje steun te krijgen. Daarom is er dit topic.

    Heb je een confession die je wilt maken, zonder dat iemand weet dat dit over jou gaat? Iets waar je al een poosje mee zit? Heb je bijvoorbeeld een crush waar het niet lekker mee loopt omdat je onzeker bent naar hem toe te gaan? Heb je ooit wel eens een kind neergemept die de hele supermarkt bij elkaar krijste? (I can't really blame you). Doe je je voor de hele wereld, inclusief familie en vrienden, voor als iemand die je niet bent en baal je daar van? Op deze site kan je je confession maken, geheel anoniem! (Vergeet uiteraard niet 'Ask anonymously' aan te vinken). Op die manier zal niemand weten dat jij het was. (Ik trouwens ook niet!)

    Elke dag wordt hier een confession gepost waar anderen op kunnen reageren. In de vorm van advies, steun, eigen ervaringen, enzovoort. Hou er wel rekening mee dat confessions waar ik uit kan halen dat het over iemand op Q gaat, niet zal plaatsen.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Oh, volgens mij hadden we hier al een topic over. Wel leuk om weer in een nieuw jasje te steken! (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Wat een super leuk idee! Op dit moment heb ik niet heel veel confessions, haha (daar heb ik gisteren het LJH wel al mee ondergespamd, jezus :')), maar dit is echt een mooi idee!

    [ bericht aangepast op 17 dec 2016 - 10:54 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Scribe schreef:
    Oh, volgens mij hadden we hier al een topic over. Wel leuk om weer in een nieuw jasje te steken! (:


    Oh sorry, dat wist ik niet. Als dat zo is, mag deze weer gesloten worden!


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Scribe schreef:
    Oh, volgens mij hadden we hier al een topic over. Wel leuk om weer in een nieuw jasje te steken! (:


    Klopt, maar dat is alweer een hele tijd inactief. Dus deze kan perfect blijven. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Mijn eerste confession:

    "Ik ben geen robot." (;


    It's never gonna happen, Guys.

    #1

    Ik zit nogal ernstig in de put. Ik voel mij extreem ongewild en onaantrekkelijk. Ergens zou ik heel graag naar een kroeg willen stappen, mijn problemen compleet wegdrinken tot ik zo bezopen ben dat ik niet meer rationeel kan nadenken om dan met de eerste de beste jongen die mij niet compleet onaantrekkelijk vindt weet ik veel wat te doen en voor een maagd die nog nooit dronken is geweest, is dat best belachelijk ugh. Ik ga het ook niet doen, maar ik wil dit nare gevoel zo graag weg hebben.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Het irriteert me onredelijk erg dat het meisje in de gif haar wijsvinger niet voor het midden van haar mond houdt


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    Het irriteert me onredelijk erg dat het meisje in de gif haar wijsvinger niet voor het midden van haar mond houdt

    Same. Zo irritant xD


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Overkill schreef:
    Het irriteert me onredelijk erg dat het meisje in de gif haar wijsvinger niet voor het midden van haar mond houdt


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Waarom staat hier #1 en op de site niet? Is het de bedoeling dat we hier kunnen reageren of moet dat alsnog anoniem op de site? Ik niet snappen


    It's never gonna happen, Guys.

    FIorian schreef:
    Waarom staat hier #1 en op de site niet? Is het de bedoeling dat we hier kunnen reageren of moet dat alsnog anoniem op de site? Ik niet snappen


    Dat kan hier gewoon. De site is alleen bedoeld om iets in te sturen (:


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    FIorian schreef:
    Waarom staat hier #1 en op de site niet? Is het de bedoeling dat we hier kunnen reageren of moet dat alsnog anoniem op de site? Ik niet snappen

    Natblida post de confessions met nummers; dit was de eerste. Op de site moet je de confessions insturen > denk ik.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Oooh ik begrijp het (:


    It's never gonna happen, Guys.

    Op de confession die vandaag gepost is;
    Ik snap compleet hoe je je voelt! Ik ken je niet, dat is het hele punt aan dit anoniem doen, maar ik weet vrij zeker dat je niet onaantrekkelijk ben! Mocht je iemand nodig hebben om tegen te praten, mijn PB staat open. Al snap ik het als je anoniem wilt blijven.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Antwoord op confession 1#.

    Ik begrijp heel erg goed hoe je je voelt, zo voel ik mij namelijk ook heel vaak. Drinken is nooit een optie!!! Bedenk dat iedereen uniek is op zijn of haar eigen manier, en jij vast en zeker een ontzettend mooi persoon bent! Misschien moet je een keer voor leuke kleren shoppen of een nieuwe look proberen. Maybe vind je het wel heel leuk staan en voel je je wat zekerder. Als je met iemand wilt praten, kan je altijd mij of een ander een bericht sturen (-:

    [ bericht aangepast op 18 dec 2016 - 12:24 ]