• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Deep inside, I've never felt alive

    Het is geen wonder dat iedereen me haat. (Y)

    Ugh die fucking trein rijdt weer niet. Ik word hier echt een beetje schijtziek van. Het rijdt al de hele week niet goed :/


    Happy Birthday my Potter!

    Zou ik mijn volledige naam moeten geven als ik naar de ggd bel? Het is anoniem enzo...

    Rockabye schreef:
    Zou ik mijn volledige naam moeten geven als ik naar de ggd bel? Het is anoniem enzo...

    Als het anoniem is hoef je helemaal geen naam te geven. Anders zou het niet anoniem zijn.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    IK HEB EEN GIGANTISCHE ZITZAK!


    What would Emma do?

    Oh my friggin god. Door meisjes zoals haar krijg ik meer haat aan vrouwen.
    Lachwekkend als je zelf een vrouw bent, en de mensen van wie je houdt 7/10 vrouwen zijn.
    😂
    Weetje, geef mij maar gewoon zoontjes, ik kan er mee leven

    Nu wachten op hun email naar mij en dan kan ik de afspraak maken. Bij de huisarts was sneller geweest, maar dit is anoniem en gratis.

    Deze situatie frustreert me zo hard o.O Ik doe te veel moeite denk ik....


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Dank u NS. Dat college is zo'n beetje mijn enige lichtpuntje in de week en dan rijden de treinen niet en kan ik niet heen :c Ik ga toch maar eens een klacht indienen over die nieuwe dienstregeling.


    Happy Birthday my Potter!

    Waarom wordt je boos op mij omdat ik de toets wel mag doen terwijl ik niets ingeleverd heb, en jij niet omdat je een opracht niet ingeleverd hebt. Dat is de keuzd van de leraar, niet van mij. Dus ga lekker boos worden op de lerares.

    Zo maar naar Nietap toe. De Bugari Evo accordeon uitproberen. Als ie bevalt ga ik dr mee naar mn docent. Want als deze accordeon niet geaccepteerd gaat worden ben ik er klaar mee. Dan hou ik het wel op priveles van iemand en leer ik op die manier wat ik leren moet om op hoog niveau te komen. Ik kom dr wel. Heus wel.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    When your words mean nothing I go - Lalala. -


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    fucking love spinaziesoep


    i put the fun in funeral

    I got this. Als ik dat maar vaak genoeg zeg, dan geloof ik het vanzelf wel.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Hoe krijgen mensen op dit uur al patat naar binnen o.O


    To the stars who listen — and the dreams that are answered