• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

Deep inside, I've never felt alive

Mijn haar is nu niet meer zo lelijk en vaal rood. Het glanst weer en heeft een goudbruine gloed ^^

Uhm wtf Duo. You're creeping me out. Ik zou drie studiejaren lang stufi krijgen en daarna niet meer. Hoezo krijg ik dan vanaf 2017 geen stufi meer...

Happy Birthday my Potter!

ok hierbij, niemand die het wat boeit.
    how wonderfull

LaAt ZiEn WiE jE bENt

Vast en zeker wel weer allemaal mijn schuld. Ik rot wel op van alles zodat niemand meer last van me heeft. Dag.

— Inner peace, it's hard to find. —

Okay, calm down. Laadt gewoon de batterij van je oude mobiel op, log in op Duo en kijk wat ze precies zeggen voor je in de stress schiet. Waarom maken ze het zo onhandig om bij informatie te komen en zijn ze zo vaag in die mail?

yesss everyone hates me🌞

LaAt ZiEn WiE jE bENt

va te faire enculer echt ik heb eigenlijk echt geen zin meer om hier nog te komen :W

i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

volgens mij is iedereen me zat. Right

LaAt ZiEn WiE jE bENt

The one person I need most right now isn't with me. And never will be.

Goldstein schreef:
    Okay, calm down. Laadt gewoon de batterij van je oude mobiel op, log in op Duo en kijk wat ze precies zeggen voor je in de stress schiet. Waarom maken ze het zo onhandig om bij informatie te komen en zijn ze zo vaag in die mail?

Ik weet niet of je inmiddels al bij het bericht hebt kunnen komen, maar no worries. ^^ Ik heb hetzelfde mailtje gekregen en ze hebben het over studiefinanciering voor na de zomer in 2017 (oktober, staat er), alleen zijn ze in die mail dan inderdaad zo heerlijk vaag dat het haast klinkt alsof we voor het laatste halfjaar van de bachelor al opeens een leenstelsel hebben. Niet handig gedaan, maar er is verder gelukkig niets aan de hand.

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

Diego Luna is ook zo hot. Ahhh. Nieuwe crush.

but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

Square schreef:
    (...)

Ik weet niet of je inmiddels al bij het bericht hebt kunnen komen, maar no worries. ^^ Ik heb hetzelfde mailtje gekregen en ze hebben het over studiefinanciering voor na de zomer in 2017 (oktober, staat er), alleen zijn ze in die mail dan inderdaad zo heerlijk vaag dat het haast klinkt alsof we voor het laatste halfjaar van de bachelor al opeens een leenstelsel hebben. Niet handig gedaan, maar er is verder gelukkig niets aan de hand.

Nog niet, die batterij laadt heel sloom op, maar thanks. Die mail deed echt alsof het per direct zou stoppen. Ik schrok mij helemaal kapot en ben atm extreem gevoelig voor paniekaanvallen, dus het was weer een fijne combi. Echt, soms vraag ik mij af wat voor oetluppels er bij de overheid werken. Ze konden die mail echt veel beter formuleren. Ieder hier op Q had die mail beter kunnen formuleren.

Anyway, je hebt mij even flink gerust gesteld haha *virtual hug*

ik wil mijn username veranderen :/

Love is the message

never fucking mind

[ bericht aangepast op 16 dec 2016 - 20:16 ]

LaAt ZiEn WiE jE bENt

Wat gemeen en achterbaks. Eerst mij een functje beloven. Doe ik er speciaal een opleiding voor en laat ik een andere baan schieten; zie ik opeens iemand anders in de management kleding staan wat mij was toebeloofd!!! En maar schijnheilig tegen mij doen en vooral niets zeggen. GODVERDOMME ik kan wel janken. Had ik dit geweten was ik allang weg! Nu zit ik vast aan die opleiding (die krijg ik) en moet ik verplicht blijven en aardig blijven doen. Ik ben echt zo kwaad nu!

Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!