• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Deep inside, I've never felt alive

    Arkadia schreef:
    Huh. Waarom heb ik die donkere afscheiding die ik altijd heb als ik mijn periode krijg? Ik moet nog twee dagen pil hoor. . . Ik had wel de afgelopen dagen wat buikpijn, maar ik ben nog met de pil bezig, dus dat is onmogelijk. Hmm


    Kan eerder komen als je de pil al een tijdje slikt. De hormonen wachten op niemaaandd. (:

    ///
    Aye. Kut geslapen? Check. Boos? Check. Werk? Dubbel check.


    The truth is out there.

    Zoveel rugpijn hebben is toch niet normaal meer? En dan ook nog ziek. Top man. Top.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Date someone who looks at you the way Newt looks at his creatures.


    kindness is never a burden.

    Waarom bestaat er corrigerend ondergoed voor maat s? Deze legging zit verrekte strak, heb hem net een minuut aan en nu al buikpijn.
    Voordeel: such a nice ass you got there, girl (:

    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always.

    It's so sweet to read, but it just confirms I'm not one of those "important" people.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2016 - 7:55 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    eeeennn de toetsweek kan beginnnaannn
    wish me luck 😅


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Jullie zijn echt stoer met jullie vuurwerk.

    Vanmiddag eens een begin maken aan de eindejaarsberichten. Ik heb er zin in om de mensen onder te dompelen in lieve berichtjes. :3

    ʕ•ﻌ•ʔ


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb mijn pennenmap eindelijk terug. (Al een paar uurtjes, maar oké.) Jeeeej! Le me is happypants. :D


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Naar die twee luisteren terwijl ik een samenvatting maak, maakt het zoveel dragelijker.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Wanneer de leraar je vragen blijft stellen, terwijl je er echt geen zin in hebt en ook niet nadenkt over je antwoorden.

    Ik ben toch wel trots dat ik hulp heb gezocht.


    •

    Ik schijt 'm zo hard voor tentamen! Ah, fuck, ik ben echt bang dat ik 'm weer niet haal!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Niet aan denken. Gewoon klaarmaken voor mam.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Auror schreef:
    (...)

    Kan eerder komen als je de pil al een tijdje slikt. De hormonen wachten op niemaaandd. (:

    ///
    Aye. Kut geslapen? Check. Boos? Check. Werk? Dubbel check.


    Slik het al 5 jaar ofzo. Hm. Ik haat dit xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.