• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Deep inside, I've never felt alive

    Amica schreef:
    Ik ben zo'n teleurstelling.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Poar neem'n

    // Mensen die net één dag verkering hebben en dan al met dingen gaan strooien van "wij voor altijd", "je bent me allesje" Egh mag ik even kosten.

    🙊

    [ bericht aangepast op 15 dec 2016 - 21:35 ]


    26 - 02 - '16

    Huisarts of ggd.. eigenlijk durf ik naar beide niet maar ik moet wel...

    Daddy's little psycho and mommy's little soldier.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Aan de ene kant vind ik het heel erg fijn dat m'n vriend mee kon luisteren toen m'n moeder zo tekeer ging tegen me. Weet hij eindelijk dat ik dit niet overdrijf en hoe ze echt is en hij schrok ook er van. Feels good to be loved by at least someone <3


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Meh, tijdelijk even heel teleurgesteld. :c


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Muh. Zo bang dat papa niet over te halen is. Grandma here I come I guess :/
    Mjah. Ff t gesprek afwachten. Ookal is mn hoop bijna weg.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Die Crystal Head Vodka fles is echt aestetics. Like; op 26 mei 2018 is dat het eerste wat ik koop.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Dus, ik ben mijn pennenmap vergeten in het labo. Hoe idioot kan ik wel niet zijn! Oh mijn god. Ik voel me echt klote hierdoor. Nu ga ik dus morgenvroeg fijn naar het labo mogen gaan omdat ik vanmorgen zo dom was om mijn pennenmap te vergeten, waar ik overigens vrij aan gehecht ben. Gvd. Ik voel me echt slecht.

    Alsook, ik heb nog steeds conflicted feelings. Meh.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Maar ik kan niet tegen latex... Al zijn ballonnen en handschoenen geen probleem, maar down under wel. Fucking hel. Wedden dat ik ook net bij de 10% zit die verminderde vruchtbaarheid krijgt hiervan? Ik moet misschien maar gaan slapen, anders blijf ik hier maar over nadenken en me zorgen maken over hoe ik alles moet doen... Fuck my life at the moment... Was er maar iemand die hier ervaring mee had en me gerust kon stellen. Maar niemand is zo dom als ik.. Ik kan op het moment echt wel janken om mijn stommiteiten van de afgelopen twee maanden.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2016 - 22:07 ]

    Ik hou van random berichtjes rondsturen c:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rockabye schreef:
    Maar ik kan niet tegen latex... Al zijn ballonnen en handschoenen geen probleem, maar down under wel. Fucking hel. Wedden dat ik ook net bij de 10% zit die verminderde vruchtbaarheid krijgt hiervan? Ik moet misschien maar gaan slapen, anders blijf ik hier maar over nadenken en me zorgen maken over hoe ik alles moet doen... Fuck my life at the moment... Was er maar iemand die hier ervaring mee had en me gerust kon stellen. Maar niemand is zo dom als ik.. Ik kan op het moment echt wel janken om mijn stommiteiten van de afgelopen twee maanden.


    Hé, als je een keer wilt praten, kan je me een berichtje sturen (: Weet niet of ik ervaring heb met waar het over gaat, maar kan wel luisteren (:

    // Ik ga een bedrijf starten. 'Knuffel Delivery.' Mensen sturen naar andere mensen die even een knuffel nodig hebben. 'CUZ I NEED IT.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2016 - 22:14 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    ok ff een rant
    er is dus een jongen op insta die make-up op doet, and hij had zo'n geniale eyeliner trick en zo. En toch zijn 80% van de comment "ew gay" "gay😂", "wtf he's a guy he can't wear make-up","hahaha fagooott".
    I'm disgusted, dat er dit soort mensen rondlopen.
    edit:'kill yourself', 'lol are you fucking transgender or something?' ik ga niet eens meer kijken. dit is echt triest

    [ bericht aangepast op 15 dec 2016 - 22:22 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    ChickenNugget schreef:
    ok ff een rant
    er is dus een jongen op insta die make-up op doet, and hij had zo'n geniale eyeliner trick en zo. En toch zijn 80% van de comment "ew gay" "gay😂", "wtf he's a guy is can't wear make-up","hahaha fagooott".
    I'm disgusted, dat er dit soort mensen rondlopen.

    same. like; laat mensen doen wat ze willen!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Allerton schreef:
    (...)
    same. like; laat mensen doen wat ze willen!

    ik weet dat er dit soort haat is, en ik wil erop in gaan maar het heeft gewoon geen zin. zonder het te willen trek ik het me toch even heel erg aan? hoe kan iemand zulke dingen zeggen. ik begrijp het gewoon niet ugh. (no_chears)


    LaAt ZiEn WiE jE bENt