• Hee =D

    Geen belediging ofzoo, maar ik merk dat veel mensen hier (bijna iedereen wel) helemaal 'verliefd' is op Bill. Maar zonder jullie uit je leuke roze wolk te halen, wil ik wel even zeggen, dat ik persoonlijk denk dat Bill niet zozeer op meisjes valt.

    Ja mensen, ik zeg hierbij dat ik denk dat Bill Gay is, of in ieder geval bisexueel met de voorkeur aan jongens.
    Dat jullie nou niet zien dat:


    1. Zijn houding op foto's

    2. Hij draagt veel make-up en sieraden (niet dat daar iets mis mee is bij jongens, maar bij hem komt het bij mij toch ietsjes anders over)

    3. Zijn dansje: Denk je nou echt dat een 100% hetero iemand zoiets zou doen? Ik denk persoonlijk van niet.


    Ik ben ABSOLUUT géén hater, maar een gewone nuchtere fan die kan zeggen dat Bill misschien gay is. En kan lachen om haters die anti sites/filmpjes/foto's maken. Alleen al omdat ze hun tijd verdoen ^^

    Graag reacties. Je mag zelfs zeggen dat je me haat hierdoor, maar heb dan in ieder geval het lef om te reageren. ^^

    xx <3


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    ik ga me er niet druk over maken dus ik ga mij ook niet moeien omdat ik weet dat ik iemand die zo denkt niet van gedachten kan doen veranderen en hun ongelijk kan laten in zien. Dus ik ga zwijgen ^^


    Haters makes me famous//

    Oke die 3 punten die je daar op hebt gesomt vind ik dat je daar nie kunt uithalen of hij gay is dus vind ik het dom sowry =3.


    I found myself in Wonderland.

    ja, dat is jou gedacht. & ik heb ook respect voor jou mening, maar ik denk er toch anders over. (':


    Some people make the world special just by being in it

    En ik vind het ook al een beetje erg als een fan dat zo denkt en zo een 'erge' top 3 opsomt of hij gay is of bi x3.
    En ook nog..
    SO WHAT DAT HIJ GAY IS MAN!
    Het is sijn leven nie de onse..


    I found myself in Wonderland.

    En ik vind het ook al een beetje erg als een fan dat zo denkt en zo een 'erge' top 3 opsomt of hij gay is of bi x3.
    En ook nog..
    SO WHAT DAT HIJ GAY IS MAN!
    Het is sijn leven nie de onse..


    Het is niet dat ik de '3 erge dingen' opnoem. Het is gewoon dat dat me opvalt aan hem, en dat ik het dan nog raar vind dat sommige meisjes er 100% van zijn overtuigd dat ie hetero is. Het boeit mij dus totaal niet als ie gay is, zolang de muziek door blijft gaan. Je hebt ook gelijk dat het zijn leven is, maar ik snap gewoon die geobserdeerde fans niet helemaal ^^


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    Weet je, het zou me totaal niet boeiend (miss. een klein beetje) dat hij homo is, hij is en blijft cute! x3 en sow what jou dingen waar door jij denkt dat hij gay is, klopt niet helemaal x3 Ik vind het nou niet allemaal zozeer voor een homo te zijn, en dat dansje? Volgens mij is dat meer voor de fans te entertanen dan om 'homo' over te komen you don"t think so? En zijn make-up en al die tralalala dat is Bill nou eenmaal! Laat hem zijn wie hij is!


    So you think I'm a bitch? Wait till you meet my mom !

    Het maakt toch niets uit of hij hetro,homo of bi is!
    Zolang Bill maar gelukkig is!

    Btw hier zijn al zoveel topics over -_-'


    I need you like a heart needs a beat

    Het maakt toch niets uit of hij hetro,homo of bi is!
    Zolang Bill maar gelukkig is!

    Btw ihier zijn al zoveel topics oer -_-'


    Echt hé? x3 Ik vraag me eigenlijk af...

    Waarom blijft iedereen er over doordrammen?

    Al is Bill nu;

    100% homo

    100% hetero

    of ieder 50%

    waat the hell maakt het uit?!!

    Het is zijn lekker luxe leventje, ga je mensen oordelen op wat ze zijn of op wie ze zijn?

    Ik denk eerder op wie ze zijn!

    Dus ga nou alsjeblieft niet lopen zeuren dat hij homo is, als hij het is bekend hij het ooit wel eens een keertje hoor! Ö


    So you think I'm a bitch? Wait till you meet my mom !

    hier zijn inderdaad al topics over. Daar kun je er ook over praten met mensen die het wel met je eens zijn ;)

    hmmmmmmmm alweer een bill is wel gay bill is niet gay topic?


    AAP