• That moment when you’re reading a book
    and the whole world around you
    does not exist anymore











    Elisabeth werkt als dienstmeid op het enorme erfgoed van haar beschermheer. Haar ouders heeft ze nooit gekend en alles wat ze bezit, heeft ze te danken aan de heer des huizes. Deze ietwat mysterieuze man brengt al zijn tijd door in een ruimte die Elisabeth tot nog toe nooit betreden heeft en waar ze enkel over kon dromen tijdens saaie werkmomenten. Tot ze op een dag geen keuze heeft en de kamer - met zijn verborgen schatten - alle geheimen aan haar ontrafelt.





    [/center]

    Ik heb enorm veel zin in dit verhaal en er staan al heel wat hoofdstukjes klaar om te activeren. Lezers zijn natuurlijk altijd leuk ^^

    [ bericht aangepast op 8 dec 2016 - 8:41 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Die samenvatting klinkt net als Het Huis Anubis, hahaha. Ik kijk er strakjes naar!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    Die samenvatting klinkt net als Het Huis Anubis, hahaha. Ik kijk er strakjes naar!


    Hahaha nu je het zegt! Voor de rest zijn er wel geen gelijkenissen, beloofd (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Hahaha nu je het zegt! Voor de rest zijn er wel geen gelijkenissen, beloofd (:

    Jammer, had een fanfic best leuk gevonden :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    BES' SCHRIJFSEL - HIER HEB IK LETTERLIJK JAREN OP GEWACHT.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Wasikowska schreef:
    BES' SCHRIJFSEL - HIER HEB IK LETTERLIJK JAREN OP GEWACHT.


    AAAAH wat een leuke reactie! 8D
    Ik ben zelf ook echt super blij dat ik eindelijk nog iets op papier heb gekregen hehe, en dit maakt me nog enthousiaster *insert cheerleader emoticon*


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Klinkt tof!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oeh awesome, het verhaal dat je eigenlijk voor Go Short zou gaan schrijven toch? (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Inferius schreef:
    Oeh awesome, het verhaal dat je eigenlijk voor Go Short zou gaan schrijven toch? (:


    Jep ^^ ik had er toen niet genoeg inspiratie voor, maar die is ineens terug gekomen :3


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Jep ^^ ik had er toen niet genoeg inspiratie voor, maar die is ineens terug gekomen :3

    Nice, ik ben benieuwd! ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    De proloog en hoofdstuk 1 staan online! ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik ga hem lezen voor de Grote Readwar (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Hoofdstuk 2 staat ook online (: nog drie te gaan en dan is de story al weer afgelopen.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Hoofdstuk drie en hoofdstuk vier staan er ook op!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien