Metamorphoses schreef:
ik ga even een relatielijstje maken voor Yué, aangezien ze nu officieel af is
je kan me gb'en of gewoon hierop antwoorden om verder uit te werken pls c:
ZAYKO: ik zie Yué wel vaak met hem optrekken om eerlijk te zijn. Hij kan eens een slechte dag hebben gehad en zij kan hem voorgesteld hebben om iets te gaan drinken zodat hij wat kon ontladen. Sindsdien doen ze dat nu vaker en kan hij bij haar wat ontspannen?
RODI: Yué en Rodie lijken erg op elkaar, misschien kunnen ze vaak met elkaar optrekken, maar niet bepaald gesprekken voeren. Eerder elkaars aanwezigheid gebruiken omdat het somehow veilig voelt omdat ze van elkaar weten wat ze ongeveer denken en moest dat nog niet duidelijk zijn, kunnen ze elkaar af en toe een blik toe werpen?
SAM: om heel eerlijk te zijn zie ik Yué en Sam nog friends with benefits zijn :'D ik weet niet of Sam daar al iemand voor heeft en welke relaties er allemaal al zijn gemaakt maar dit is mijn idee. (?)
ELIZABETH: Het is niet het type meisje waar Yué mee bevriend zou zijn, af toch wat ik althans nu uit de rol kan lezen ^^ Ik denk dat jij daar een beter beeld bij gaat hebben. Heb je bepaalde ideeën? (: Misschien kunnen ze samen in een groep gezeten hebben/zitten voor een taak waardoor Elizabeth een hekel aan Yué heeft gekregen?
DELIA: Delia is wel het type meisje waar Yué mee zou omgaan. Misschien kan Delia kinda Yué's vaste partner in crime zijn als ze uitgaan? (:
MATT: Ik stel voor dat Yué op het eerste feestje bij hem gaat staan
"om hem beter te leren kennen" you(wee) knowwww(s) *pedoem stsshj*
KENNEDY: mag Yué haar notities kopiëren en huiswerkn overschrijven? :'D
FAE: ik weet niet of ze aan gevechtssport of iets dergelijks doet, if yes, kunnen ze sparpartners zijn? c:
DAVID: Yué is een van de enige die niet boos is op David? :'D aangezien ze vrij tolerant is. Misschien kunnen ze naast elkaar zitten bij een bepaald vak, maar ik zie haar wel nog af en toe snauwen dat hij zijn kop moet houden als hij echt stoort :'D
ADILENE: ik heb eigenlijk geen flauw idee, ze zijn vrij tegenovergesteld, maar misschien kan Yué ervoor zorgen dat Addie meer relaxed wordt? c:
MILO: text text text text
BELLAMY: Mhhh, misschien kan hij eens geprobeerd hebben iets te stelen van haar, waarop ze hem kon betrappen en zo indruk op hem heeft gemaakt, waardohoor hij Yué soms meevraagt om iets crimineels te doen ghehe? gezien hij kinda respect heeft gekregen omdzt Yué ook best sluw en behendig is? en omdat ze geen fucked geeft om betrapt te worden xd
JONES: komt
I like it! (:
♕ dit is even een test, omfg het werkt
[ bericht aangepast op 1 dec 2016 - 9:23 ]
My fake plants died, because I did not pretend to water them.