Menswear schreef:
(...)
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Kun je het beste zeggen 'ok wat u wilt mevrouw" idd HAHAHAHA. ik werk zelf in de bieb en echt dit soort gevallen zo vaak.
'ik zoek een boek over geschiedenis"
-'informatief of verhaal mevrouw?"
'Ja gewoon verhaal!!'
-'die liggen boven'
'niet waar die zijn daar niet ugh'
Ik zat echt van uhhh
uiteindelijk kwam ze met een boek van boven weer beneden :W
Ik had ook eens zo'n oud vrouwtje die een stapeltje tijdschriften in die bieb ging verstoppen, ook altijd leuk.
Echt die mensen wil ik wat aandoen :')
Ik had ook serieus een keer een paar mensen in de zelfscan die een of ander aanbiedingsding hadden, volgens mij een spoelbak plus leidingen of zo en dat dan voor 49. Gingen ze scannen, stond er de prijs voor 54. Dus zij aan mij vragen, ik antwoord dat ik bij god niet weet wat voor aanbiedingen er zijn en welke producten waar liggen, dus die vrouw ging weer een rondje winkel doen om een foto te maken. Kwam ze terug, liet ze de foto aan me zien en ik merkte op dat ze het verkeerde artikel gepakt hadden en dat dat het prijsverschil verklaarde. Dus zij nog chagrijniger en ik naar de afdeling bellen om te vragen waar het goede artikel lag. Dus zij weet het magazijn in om het te pakken en komen ze even later weer terug met de mededeling dat het niet goed in het schap lag. Ik bied mijn excuses aan en ze gaan scannen (YAY de goede prijs), heeft die man nog het lef om te vragen of Ikea dat expres doet, dat als mensen niet opletten ze dan 5 extra betalen, Ikea dan meer winst maakt. I mean. De omzet die ikea maakt per dag, is niet in tientallen euro's uit te drukken. :W
Rant out HAHA
You gave me my life all those years ago, now I give you yours.