Gibbs schreef:
(...)
Daar heb je een heel groot punt.
Maar ik weet niet hoe ik het moet doen met winnaars enzo als men steeds een andere partner heeft. Hoewel, stel nu het is een schrijfopdracht, dan kan ik doen dat het eerste stuk door persoon A geschreven moet zijn en het tweede stuk door persoon B. Maar dan wordt men weer individueel beoordeeld en ik weet niet of dat wel zo leuk is, want dan kun je net zo goed in je eentje schrijven.
En Qua opdrachten, het is elkaar leren kennen in de vorm van leren samenwerken met een ander en zo elkaars meningen over dingen ondervinden. Niet zo van ''wat vind jij leuk en wat voor hobby's heb je?'' maar meer zo van ''ik vind dat dit het beste werkt, wat vind jij?''. Of hoe ik dat dan ook precies moet verwoorden.
Maar je kan toch gewoon voor ieder persoon het totaal aantal punten optellen, wat hoogstwaarschijnlijk verschillend per persoon zal zijn. Dus gewoon per tweetal 1 cijfer dat beide leden van het team krijgen en meenemen naar het uiteindelijke eind totaal. Voorbeeld:
Piet en Klaas krijgen voor opdracht 1 een 8
Hans en Willem krijgen voor opdracht 1 een 6
Piet en Willem krijgen voor opdracht 2 een 7
Hans en Klaas krijgen voor opdracht 2 een 9
Piet heeft gemiddeld een 7,5
Klaas heeft gemiddeld een 8,5
Hans heeft gemiddeld een 7,5
Willem heeft gemiddeld een 6,5
Dus Klaas heeft de uiteindelijke wedstrijd gewonnen en telkens het beste samen gewerkt met iedereen c:
Happy Birthday my Potter!