• Hooi!(:

    Pas je profiel eens aan. Voeg er iets aan toe. Een snufje jij. Geef weer wie jij bent en wat jij leuk vindt. "


    Zorg ervoor dat op je profiel te zien valt wie jij bent, wat jij doet en wat je interesses zijn. Zo maak je het voor een ander makkelijker om je aan te spreken. En willen we niet allemaal meer contacten?^^
    Hoe meer er over jezelf te lezen valt, hoe gemakkelijker het voor een ander is om je aan te spreken. En hoe eerder je hierdoor meer sociale contacten opbouwt.

    En kom op, willen we niet allemaal dat anderen ons profiel bewonderen? (krul)

    Hallo. Mijn naam is Yolanda, en dit is mijn idee.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ga erover nadenken. Ik vind dat best moeilijk!
    Het is eigenlijk wel waarvoor de profielbeschrijving ooit ingevoerd is geweest. Volgens mij staat ook letterlijk op Rutger zijn profiel 'dit is een tekstje over mezelf', maar eigenlijk gebruikt bijna niemand het nog daarvoor haha. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Ik ga erover nadenken. Ik vind dat best moeilijk!
    Het is eigenlijk wel waarvoor de profielbeschrijving ooit ingevoerd is geweest. Volgens mij staat ook letterlijk op Rutger zijn profiel 'dit is een tekstje over mezelf', maar eigenlijk gebruikt bijna niemand het nog daarvoor haha. =P


    Daarom dat bijvoorbeeld mijn tekstje op mijn profiel nog niet zo heel uitgebreid is. Hoewel dat hopelijk nog komen gaat! :3
    Maar je kunt al klein beginnen met voor te stellen hoe je heet, wat je doet qua school of werk. Wat je hobby's zijn en praten over je huisdieren etc. ^^

    En inderdaad, tegenwoordig maakt men grote kunstwerken van hun profiel, maar echt vertellen over zichzelf zie ik steeds minder gebeuren. Vandaar dit topic! Want het lijkt me reuze leuk als het weer terug komt. Zo ben je ook direct makkelijker aanspreekbaar voor een ander, want dan kan iemand alvast iets bedenken om bijvoorbeeld vragen over te stellen. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Maar de drie gifs zeggen alles over mij!

    Haha grapje, ik ben slecht in bbcodes en in over mezelf praten, dus ik weet eigenlijk niet of dat iets wordt


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Vet goed idee, dit! Ik heb net een klein stukje over mezelf op mijn profiel gezet, haha


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Goed idee! Ik moet nog wel even verzinnen wat ik neer ga zetten :')


    Seasons will change, but I shall remain

    Vraag: hoe zet je drie plaatjes naast elkaar ipv onder elkaar?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Richonne schreef:
    Vraag: hoe zet je drie plaatjes naast elkaar ipv onder elkaar?

    Heb je een voorbeeld?
    Het eerste dat in me op komt, is via de columncode. Dan maak je als het ware 3 kolommen naast elkaar waar je telkens een afbeelding in plaatst.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Het is een leuk idee! Maar maar mijn profiel zegt al wie ik ben. :'D
    Bij deze mensen, als iemand mij een berichtje wil sturen, stuur het en ik bijt niet. ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Ah. Zoiets heb ik al wel. Volgens mij. Lijkt me toch?
    Naja ik heb net een nieuw profiel dus ik heb überhaupt niet veel zin om hem nu nog aan te passen haha. Maar wel een goed idee!

    Oscura schreef:
    Goed idee! Ik moet nog wel even verzinnen wat ik neer ga zetten :')


    chaos makes the muse

    Ik heb het wat persoonlijker gemaakt c:


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik heb een begin ^^
    Later ga ik het verder uitbouwen.


    26 - 02 - '16

    Yaay! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Scandal schreef:
    (...)
    Heb je een voorbeeld?
    Het eerste dat in me op komt, is via de columncode. Dan maak je als het ware 3 kolommen naast elkaar waar je telkens een afbeelding in plaatst.


    Krolock heeft op haar profiel bijvoorbeeld 2 plaatjes naast elkaar met een tekstje daartussen. Zoiets bedoel ik!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Dit is wel een goed idee! Ik maak m'n profiel straks wel wat persoonlijker


    i wanna die with you once or twice.