• Hooi!(:

    Pas je profiel eens aan. Voeg er iets aan toe. Een snufje jij. Geef weer wie jij bent en wat jij leuk vindt. "


    Zorg ervoor dat op je profiel te zien valt wie jij bent, wat jij doet en wat je interesses zijn. Zo maak je het voor een ander makkelijker om je aan te spreken. En willen we niet allemaal meer contacten?^^
    Hoe meer er over jezelf te lezen valt, hoe gemakkelijker het voor een ander is om je aan te spreken. En hoe eerder je hierdoor meer sociale contacten opbouwt.

    En kom op, willen we niet allemaal dat anderen ons profiel bewonderen? (krul)

    Hallo. Mijn naam is Yolanda, en dit is mijn idee.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Een goede oproep! Dat is inderdaad waarvoor een profiel is bedoeld, maar de meesten vullen ze met plaatjes en quotes. (Ik heb dat momenteel ook. :')) Dat zegt helaas niet veel over die persoon en dan is het niet makkelijk zomaar een gesprek te beginnen, nee. Ik zal later ook eens beginnen er wat meer over mijzelf in te plaatsen.


    Ik wil een tuin vol egels

    Richonne schreef:
    (...)

    Krolock heeft op haar profiel bijvoorbeeld 2 plaatjes naast elkaar met een tekstje daartussen. Zoiets bedoel ik!

    Dat is inderdaad met columns. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Dit is inderdaad een heel leuk idee! Ik kijk nog even of ik het toepas op de mijne, heb hem pas verandert en vind dit in grove lijnen al dicht bij mezelf in de buurt komen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik heb mijn profiel veranderd :D.
    Nu heb ik daadwerkelijk een stukje over mezelf geschreven (ik keek eerst effe op jouw profiel Yolanda XD)


    No growth of the heart is ever a waste

    Salaryman schreef:
    Ik heb mijn profiel veranderd :D.
    Nu heb ik daadwerkelijk een stukje over mezelf geschreven (ik keek eerst effe op jouw profiel Yolanda XD)


    Hahaha x)

    Maarre, leuk profiel zo! Hoewel mn mobiel t natuurlijk vast niet helemaal weergeeft zoals t er daadwerkelijk uitziet haha.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •