• Hálooo.

    Uitleg van spel:
    Ik heb een woord in mijn hoofd, en ik beschrijf hem afentoe. Als je hem raad(of als iemand anders hem raad) dan verzin ik weer een woord.

    Beschrijving nummer 1: het heeft 1 been


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Soldaat?


    It's heavy but you are not the only one

    =D
    Noukie, geef nog een tip

    Beschrijvingen: Als je mijn naam zegt, ben ik er niet meer, 4 mei, Bij een disco ben ik der ook niet,


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    die weetk echt niet xD

    Beschrijvingen: Als je mijn naam zegt, ben ik er niet meer, 4 mei, bij een disco ben ik der ook niet, lebbis& jansen


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Joes Kloppenburg?


    It's heavy but you are not the only one

    doe ff makkelijk


    You'd took my breath but I'll survive.

    Beschrijvingen:Als je mijn naam zegt, ben ik er niet meer, 4 mei, bij een disco ben ik der ook niet, lebbis& jansen, slapen (< die vat ik zelf neit XD )


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Mensen, ik moet gaan, misschien ben ik der straks wel weer, maar ik meld wel als iemand het goed heeft.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    lebbis&jansen vat ik niet


    It's heavy but you are not the only one

    Halloow, ik ben der weer mensjess.
    Beschrijvingen:Als je mijn naam zegt, ben ik er niet meer, 4 mei, bij een disco ben ik der ook niet, lebbis& jansen, slapen, omgekeerde van lawaai ( < helegoede tip!!!)


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Oké, niemand raad meer dus ik zal het maar zeggen.

    Het was .....: STILTE!

    Snappen jullie het? als je mijn naam zegt ben ik der niet meer (dan is er geen stilte)


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Geen idee wat!

    Wat kan het zijn? Een bange kip?

    Nog een beschrijving ^^
    Of moet ik er een geven?


    No growth of the heart is ever a waste