• Hálooo.

    Uitleg van spel:
    Ik heb een woord in mijn hoofd, en ik beschrijf hem afentoe. Als je hem raad(of als iemand anders hem raad) dan verzin ik weer een woord.

    Beschrijving nummer 1: het heeft 1 been


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    een flamingo? xD

    een engel met een geamputeerd been waarvan zijn vleugels zijn afgerukt XD


    It's heavy but you are not the only one

    Ow verdomd xD

    gehandicapte ofzo hoe je het schrijft.

    BILL met een engelen kostuum met vleugels die op 1 been staat, en de andere ergens ongelukkig heeft op gevouwen


    You'd took my breath but I'll survive.

    geen engel XD en geen gehandicapte.

    Beschrijvingen: Het heeft 1 been, maar kan niet lopen, het heeft 2 vleugels maar kan niet vliegen, het heeft haar, het is geen beest, en kijk naar jezelf


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Geen bill


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Is het niet zo een fake koe of stier? , en je moet er dan opzitten en dan drukt er iemand op een knopje en die koe of stier beweegt dan heel veel totdat je eraf valt xD

    Ow, een koe heeft geen vleugels xD

    ik heb 2 benen en geen vleugels wel haar en ik kan ook niet vliegen


    You'd took my breath but I'll survive.

    IK WEET HET! Het is een hoofd =D

    1 been = nek
    2 vleugels = oren
    =D

    Hé wat jammer het is geen koe.

    Beschrijvingen: het heeft 1 been, maar kan niet lopen, het heeft 2 vleugels, maar kan niet vliegen, het heeft haar, het is geen beest, en kijk naar jezelf, SNURKEN (< die hint snap je denk ik niet)


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    een droooom


    You'd took my breath but I'll survive.

    een droooom


    You'd took my breath but I'll survive.