Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.
Jinsoyun schreef:
(...)
Nee, een Akoya Medion/ Medion Akoya, geen idee wat het merk is en de laptop soort. Zo'n kleintje van de Aldi is het.
Oh. Mijn asus laptop deed de Zelfde soort horror activiteiten. Vervolgens kwam die met een leuk grapje een week later dat de harde schijf kapot is. Opa en kma zelfde probleem met asus laptop én men broer. Sterke afkeer voor asus en zo. Sindsdien sla in alles gelijk op, op een losse harde schijf. Maar onbekende merk en van de aldi klinkt niet al te best xd
Dedpewl schreef:
(...)
Oh. Mijn asus laptop deed de Zelfde soort horror activiteiten. Vervolgens kwam die met een leuk grapje een week later dat de harde schijf kapot is. Opa en kma zelfde probleem met asus laptop én men broer. Sterke afkeer voor asus en zo. Sindsdien sla in alles gelijk op, op een losse harde schijf. Maar onbekende merk en van de aldi klinkt niet al te best xd
Hmm, ik heb nooit zo iets gehad met mijn asus laptop. Balen dat jullie dat wel hadden.
Ik vind dit kleine dingetje wel fijn, al is het sinds de windows 10 update een beetje traag. Maar er zit Word op, dus ik klaag niet (:
Jinsoyun schreef:
(...)
Hmm, ik heb nooit zo iets gehad met mijn asus laptop. Balen dat jullie dat wel hadden.
Ik vind dit kleine dingetje wel fijn, al is het sinds de windows 10 update een beetje traag. Maar er zit Word op, dus ik klaag niet (:
Dedpewl schreef:
(...)
Vroeger gebruikten ze doeken en moesten ze dje uitspoelen enzo. Vieze kliederboel enzo. Maandverband bespaart je die ellende daarom.
Jk nee geen idee.
Ja maar ew nee.
You gave me my life all those years ago, now I give you yours.
Spoderman schreef:
(...)
PRECIES. Like condooms worden ook gratis uitgedeeld, waar blijft ons gratis voordeel c': Dit is een grap HAHA
Sexism. That's what it is.
HAHA give us some free maandverband. Nee maar seriously. Ik ben nu bijna weer klaar maar er is een half pak nachtmaandverband doorheen gegaan en ?!?!?!?!?!?!?!!??!!??!!?!?!?!? I am but a poor student
You gave me my life all those years ago, now I give you yours.
HAHA give us some free maandverband. Nee maar seriously. Ik ben nu bijna weer klaar maar er is een half pak nachtmaandverband doorheen gegaan en ?!?!?!?!?!?!?!!??!!??!!?!?!?!? I am but a poor student
Inderdaad, het slaat echt nergens op. Kijk; het is een product dat je wel MOET kopen als vrouw zijnde, maar moet het dan zo duur zijn? We kopen het toch wel c':