Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.
Spoderman schreef:
(...)
Inderdaad, het slaat echt nergens op. Kijk; het is een product dat je wel MOET kopen als vrouw zijnde, maar moet het dan zo duur zijn? We kopen het toch wel c':
Daarom. :') En veel ook. Ik heb vorige week ergens drie pakken gekocht (want ik las 3 voor de prijs van 2 en ik dacht KATSJING) dus voorlopig kan ik vooruit maar srsly we moeten in opstand komen
You gave me my life all those years ago, now I give you yours.
Daarom. :') En veel ook. Ik heb vorige week ergens drie pakken gekocht (want ik las 3 voor de prijs van 2 en ik dacht KATSJING) dus voorlopig kan ik vooruit maar srsly we moeten in opstand komen
HAHA ik zie ons al staan: wE WANT FREE PADS AND/OR TAMPONS
De vraag naar maandverband en tampons zijn groot, en daarom kunnen ze lekker met die prijs kloten haha. Ik ben trouwens all in voor gratis menstruatie producten tho.
^ yup maar het slaat nergens op imo. Maar je hebt wel gelijk. Het is gewoon een product dat elke vrouw (en anderen voordat we deze discussie krijgen) op de wereld nodig zou moeten hebben