Hallo,
Ik zit al een tijdje met een probleem. Op mijn zevende ben ik begonnen met schrijven en sindsdien heb ik al een heleboel woorden op papier gezet. Vroeger was het altijd mijn droom om een schrijfster te worden, maar dat is al niet meer sinds mijn negende. Ik zie namelijk helemaal geen toekomst in het schrijven, omdat het me niks lijkt om een auteur te worden, aangezien ik naar mijn gevoel niet genoeg zou doen voor de maatschappij. Dat neemt niet weg dat al mijn idolen bestaan uit schrijvers en ze mijn grootste respect hebben.
Nou vind ik het schrijven wel echt heel erg fantastisch. Het papier en de personages zijn de enige die keer op keer willen aan horen hoe ik mijn hart uitstort in de vorm van een verhaal. Maar ik denk dat ik na bijna zes jaar een punt wil zetten achter een hobby die voor mij zoveel meer is geworden. Ik ben er namelijk dag en nacht mee bezig, met de woorden. Onbewust verzin ik bij bijna alles wat ik zie een kort verhaal. Nou hoop ik dat stoppen met schrijven helpt, maar ik vrees dat het alleen maar erger wordt of zoiets, haha. Het klinkt wel erg stom als ik het zo terug lees, maar ik wil gewoon een hobby de een groot deel van mijn leven is geworden, wat verminderen omdat ik er geen toekomst mee zie.
Ik wil eerst de wedstrijden waar ik aan mee doe op Quizlet afmaken, want ik ga er niet zo maar mee stoppen, maar ik denk dat ik daarna voor een poos stop met schrijven en ik hoop dat dat helpt.
Kennen jullie dat probleem? Dat jullie hoofd alsmaar voller wordt met woorden? En hoe lossen jullie dat op?
Excuses als dit topic verkeerd staat, ik wist niet waaronder ik het moest maken :x
[ bericht aangepast op 8 nov 2016 - 10:38 ]
i wanna die with you once or twice.