Julian Stephan Carrow
~ Slytherin ~ 7th year ~ Pure Blood ~ With Asaf
Het nieuwe schooljaar was weer begonnen en hoewel ik er helemaal geen zin in had was het wel leuk om wat bekende gezichten te zien. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het heel gezellig bij me oma, maar het blijft wel mijn oma. Al was deze zomer anders geweest dan vorige jaren. Mijn ouders hadden contact proberen te zoeken, iets wat ik zonder moeite afwees. Ze moesten zich vast slecht voelen, niet omdat ze hun zoon kwijt zijn, nee zeker niet. Nee, mijn ouders waren fel voorstanders van de oorlog. Terwijl ik oorlog altijd een raar concept heb gevonden, mensen vechten om zoveel mogelijk macht te krijgen. Ik werd uit gedachten getrokken door Victor die blij op mijn schoot sprong. Die was zeker blij om terug te zijn. Ik zette hem van mijn schoot af en ging verder met uitpakken. Vooral vast alles klaar zetten, planten groeien duurt nou eenmaal een tijdje en mijn voorraad gaat niet voor altijd mee. Sinds een jaar of twee was ik begonnen met dealen op school. Je zou denken dat ik het voor het geld deed, maar mede deed ik het omdat ik het leuk vond. Niets leukers dan klanten die de volgende dag naar je toekomen om te melden hoe zwaar ze hem aan het trippen waren die avond ervoor. Toen ik eenmaal alles had uitgepakt was het al bijna tijd voor het avond eten. Ik liep richting de Great Hall en nam plaats naast Asaf, een vriend van mij en een van de weinige mensen die zich niet druk maakte over hoe hij of zij eruit zag. 'Hey man, hoe gaat het met jou, beetje leuke zomer gehad?'
[ bericht aangepast op 8 nov 2016 - 13:10 ]
Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead