Julian Stephan Carrow
~ Slytherin ~ 7th year ~ Pure Blood ~ With Asaf,Myles & Harlowe
'Ja , prima', zei Asaf. 'Het is altijd weer even wennen als school weer begint, en hoe is het met jou?'. Ook Myles voegde zich bij onze groep en begroette hem. Myles en ik kende elkaar al een hele tijd en zijn in die tijd hele goede vrienden geworden. Ik richtte me weer op Asaf. 'Denk dat nog niet eens vijf procent van de school het leuk vindt om hier weer terug te zijn. Myles had ook gevraagd hoe het ging. 'Maar met mij gaat alles wel prima. Vind het jammer dat de zomer voorbij is maarja niks aan te doen toch.', zei ik lachend. 'En hoe gaat het met jou dan Myles, nog leuke dingen meegemaakt deze zomer?' Ik wachtte op zijn antwoord tot Harlowe zich ook bij ons voegde. 'Hey boys, goed om jullie weer te zien.' Ik glimlachte en stond op om haar een knuffel te geven. 'Het is ook goed om jou weer te zien, dus hoe gaat het nu?' Snel geef ik mensen geen knuffel, maar ik ken Harlowe al zo goed en zo lang dat ik voor haar een uitzondering maak. Ik nam weer plaats aan de tafel en pakte wat Pixie Puffs en deed er wat melk bij. Ondertussen keek ik wat de Great hall rond, ik had opgevangen in de wandelgangen dat er een feest zou komen. Een date meenemen is altijd leuk en misschien zou ik dit jaar wel iemand speciaal ontmoeten. In het verleden heb ik wel vaker relaties gehad, maar nog nooit een intense liefde. Zo'n liefde dat je alles voor elkaar over zou hebben. Afgelopen zomer had ik drugs gebruikt met een oude vriend van mij van thuis. Hij had het vaker gedaan en legde mij uit dat het een gevoel van liefde creëerde, alsof je verliefd was. Niks was minder waar. Toch heeft mij dat aan het denken gezet, als het zo voelt om verliefd te zijn, dan ben ik nog nooit echt verliefd geweest. En zoiets wil ik dit jaar meemaken. Ik nam een hap van mijn eten en richtte me weer op mijn housemates.
[ bericht aangepast op 21 nov 2016 - 22:09 ]
Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead