Ik heb even een vraagje, op mijn persoonlijke Facebook kom ik wel eens mensen en of vrienden tegen die meedoen aan win acties. Alleen je hebt een duidelijk verschil tussen de win acties zelf, zo deelt bijvoorbeeld de ene een win actie van een officiële pagina, terwijl de ander er eentje deelt van een pagina waar meerdere van dezelfde foto's gebruikt worden. Die dan ook nogmaals gejat zijn en waar je op een website je gegevens moet invullen om "kans te maken". En nu ik dit zie vraag ik mij af of jullie zelf al eens mee hebben gedaan meet like,deel en win acties die één van de twee uitkomsten hadden?
Want het wordt zo vaak, en zoveel besproken maar ik zie nog steeds mensen die er vooral intrappen.
Want ik ben toch wel benieuwd of je op het eerste ogenblik verder kijkt of wel beseft dat de prijs eigenlijk té mooi om waar te zijn is. Maken jullie bijvoorbeeld gebruik van google image search, of dat er een link naar een derde website aanwezig is enzovoort.
[ bericht aangepast op 5 nov 2016 - 17:36 ]
Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known