• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Lit a candle for myself cus im a loser pray for sarah


    i put the fun in funeral

    Who will ever understand.


    Your make-up is terrible

    Hah

    // Noo, Samsung wat doen jullie, ik wilde graag de S8 maar nu presenteren jullie die pas in april, wat betekend dat de telefoon nog later dan dat te koop is. Misschien moet ik maar over op iets anders, maar ik ben echt een Samsungsletje.. dilemma's..

    [ bericht aangepast op 7 nov 2016 - 23:14 ]

    Eigenlijk vind ik mijn leven prima. Zo min mogelijk naar buiten hoeven, amper contact met mensen; niemand dichtbij laten komen.. Iets in mij zegt echter keihard dat dit verkeerd is, een gigantische stap achteruit, maar ik ben mensen zo beu. Ugh...


    26 - 02 - '16

    oh fuck mijn enkel doet echt niet normaal veel zeer
    wat is dit hell dude ik haat operaties en ziekenhuizen


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Zahkriisos schreef:
    Hah

    // Noo, Samsung wat doen jullie, ik wilde graag de S8 maar nu presenteren jullie die pas in april, wat betekend dat de telefoon nog later dan dat te koop is. Misschien moet ik maar over op iets anders, maar ik ben echt een Samsungsletje.. dilemma's..


    Ik zweer bij Samsung, maar om mijzelf nou Samsungslet te noemen. I mean, ik neuk mijn telefoons niet, ik lebber ze niet af :')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Windigo schreef:
    (...)

    Ik zweer bij Samsung, maar om mijzelf nou Samsungslet te noemen. I mean, ik neuk mijn telefoons niet, ik lebber ze niet af :')


    Dan ben ik een Huawei-hoer. Lol.


    26 - 02 - '16

    Het voelde lekker om weer even te sporten

    //Ergens heb ik totaal geen zin in morgen...


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Ik moet stoppen met opzoeken waarvan ik makkelijk een overdosis van in kan nemen. :'D


    Your make-up is terrible

    @ Yoosung/Windigo: Dat dus... :W Ik ben zelf niet van een bepaalde telefoon (al vond ik de vroegere Nokia's echt killer-telefoons!), heb nu toevallig ook een Huawei en Samsung, maar vind dat om jezelf zo te noemen echt een beetje té. Het is maar wat je, jezelf wilt noemen Iguess :W.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    i've never been so happy before


    I mean om anderstalige pun jokes lachen *O*

    [ bericht aangepast op 8 nov 2016 - 0:20 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik ben zo bang en gestresst. Zucht. Het feit dat mijn natuurkundedocent er heilig in lijkt te geloven dat ik heb gespijbeld, maakt het er niet beter op.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2016 - 0:28 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    k when the painkillers don't want to work and you can't sleep because your ankle hurts too much (no_chears)

    [ bericht aangepast op 8 nov 2016 - 0:44 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik heb zin om mijn profiel weer te veranderen, maar aan de andere kant wil ik dat niet... Voor ik er klaar mee ben, ben ik weer zo'n 3 uur verder. No kids. (pirate)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ^ Ik heb het pasgeleden gedaan. Pfft, zo anderhalf uur alleen al aan het kleurenschema gezeten!


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    in love with the fictional characters, I'm sorry