• Bij de Zuid-Limburgse Stoom Maatschappij mogen kinderen gratis reizen als ze hun lievelingsknuffel mee nemen. Oké, niet enkel ben ik dikke fan van stoomtreinen, maar buiten dat heb ik ook nog eens een lievelingsknuffel. En ja, ik houd ook nog van al mijn andere knuffels, maar hij is net ietsjes specialer, oké! Echter, waarschijnlijk zullen mij niet gratis laten reizen als ik die knuffel mee neem. Sterker nog, ze zullen mij uitlachen. HOE PIJNLIJK IS DAT! Ik mag nog niet eens met mijn knuffel gratis op de trein. Pffff. Dus dat is een grote teleurstelling.
    Wat waren dingen waarvan je wilde dat je nog kind was. Jep, dit is een schaamvrij topic, dus gooi als je schaamtelijke dingen er maar uit.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik zou het gewoon doen. Mensen zullen altijd judgen; dus je kan beter een inwendige middelvinger opsteken dan denken dat ze het raar zouden vinden. You got nothing to lose c'; YES U CAN<3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Haha, ik zag toevallig net vanmiddag onderweg naar huis wat twee jongetjes over een veldje rennen met een waterpistool (waar het me niet helemaal het juiste jaargetijde voor lijkt, maar goed, hun keuze) en hoewel ik altijd een beetje het gevoel heb dat volwassenen de neiging hebben hun kindheid als wat rooskleuriger en simpeler te zien dan het eigenlijk was, benijdde ik die twee op dat moment toch ook wel even heel erg om hoeveel zorgeloos plezier ze leken te hebben. Ik bedacht vroeger altijd uitgebreide verhalen over Littlest Pet Shop beestjes met een vriendin, en soms voelt het toch wel een beetje jammer dat dat vanaf het moment dat je naar de middelbare gaat absoluut not done is. Laat mensen toch gewoon over veldjes rennen met waterpistolen in de herfst, met poppen spelen en met knuffels in de trein reizen, dang it. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb een klein zusje, dus heb een mega excuus om keihard te lachen en mee te zingen bij de voorstelling van Ernst en Bobbie ^^ Daarbij, die mega zoete aarbeientoetjes met smarties :Y)

    Square schreef:
    Haha, ik zag toevallig net vanmiddag onderweg naar huis wat twee jongetjes over een veldje rennen met een waterpistool (waar het me niet helemaal het juiste jaargetijde voor lijkt, maar goed, hun keuze) en hoewel ik altijd een beetje het gevoel heb dat volwassenen de neiging hebben hun kindheid als wat rooskleuriger en simpeler te zien dan het eigenlijk was, benijdde ik die twee op dat moment toch ook wel even heel erg om hoeveel zorgeloos plezier ze leken te hebben. Ik bedacht vroeger altijd uitgebreide verhalen over Littlest Pet Shop beestjes met een vriendin, en soms voelt het toch wel een beetje jammer dat dat vanaf het moment dat je naar de middelbare gaat absoluut not done is. Laat mensen toch gewoon over veldjes rennen met waterpistolen in de herfst, met poppen spelen en met knuffels in de trein reizen, dang it. :Y)

    Dus het is vreemd om als 22-jarige met een waterpistool rond te lopen? Damn it! I fail adulthood again...

    Hetgeen wat ik mis aan mijn kindertijd is dat je veel sneller met dingen wegkomt dan wanneer je een tiener of volwassen persoon bent.


    Take me to wonderland

    Dysphoria schreef:
    (...)
    Dus het is vreemd om als 22-jarige met een waterpistool rond te lopen? Damn it! I fail adulthood again...

    Hetgeen wat ik mis aan mijn kindertijd is dat je veel sneller met dingen wegkomt dan wanneer je een tiener of volwassen persoon bent.


    Ik doe ook nog waterpistool gevechten hoor ;'D en dat soort dergelijk dingen. YOLO. I mean everyone who dislikes it; stop watching me then and go judge about my epic life behind my back; realizing you are lame as fuck ;)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Dysphoria schreef:
    (...)
    Dus het is vreemd om als 22-jarige met een waterpistool rond te lopen? Damn it! I fail adulthood again...

    Hetgeen wat ik mis aan mijn kindertijd is dat je veel sneller met dingen wegkomt dan wanneer je een tiener of volwassen persoon bent.


    Van mij mag je! Ik zal je absoluut niet tegenhouden want ik wil niet natgespoten worden. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan