Gosh yes dit heb ik zo hard nodig op dit moment.
Soms betwijfel ik echt of de mensen waarmee ik op school om ga, ook mijn echte vrienden zijn. In mijn bijzijn doen ze aardig en praten ze tegen me. Maar zoals bijvoorbeeld vanavond, is er een feest in een club. Ik zie allerlei meiden die ik ken, sommige waarvan ik verbaasd ben dat ze daar zijn. En dan vraag ik me af of ik geen leuke vriendin ben om ook mee te gaan.... Ik baal soms zo erg hier van... Dan vraag ik me af of het wel echte vriendinnen zijn want met gezellige avondjes van hun die ik via snapchat zie word ik nooit uitgenodigd... En ja dan zijn het misschien geen echte vriendinnen, maar ze praten wel tegen me op school en privé via de app etc.. Ughhhhh hgjrfkedrfghjiroefjvnfvkdlerifgjbfjnvxklfrotigsjkdflropgtifkdlrtopigjf dit frustreert me zo erg terwijl dat niet zou moeten.
Ik hoop echt dat dit mijn laatste jaar is en dat ik gewoon slaag. Ik heb behoefte aan een nieuwe start, een geweldige opleiding en vriendinnen waarvan ik weet dat ze me wel leuk vinden, ook achter mijn rug om. En dan van de zomer hopelijk backpacken in m'n uppie, gosh onwijs veel zin in. ghirjeowrgihjrke
[ bericht aangepast op 17 okt 2016 - 0:03 ]