• We kennen het allemaal: vriendlief is jarig en wil een cadeautje. Of althans: hij verwacht dat hij een cadeautje krijgt, en om hem maar tevreden te houden, geven we ‘m maar iets leuks.
    Maar wat in godsnaam?

    Nou, daar ga ik je antwoord op geven. In onderstaand lijstje zie je allerlei leuke ideeën voor zijn verjaardag, promotie, jullie jubileum, Sinterklaas, Kerst (of Sinterkerst, zo je wilt), Valentijn, anything.

    Doe er je voordeel mee!


    En geef mij stiekem ook nog wat ideeën, want hier ben ik snel doorheen.

    Wat je je lover zoal cadeau kunt doen met zijn verjaardag


    oi, suzy

    Happy socks *O* Die zijn altijd goed én leuk c;

    Bedankt, leuk idee! En toepasselijk, want Vriendlief heeft altijd gaten in zijn sokken. Like, always.


    oi, suzy

    Van die voodoo poppetjes met hartjes erop?



    Die koop ik altijd voor mijn lief (:

    tonyyyyy yes yes yes best present everrrr


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Dagje weg waar hij altijd al interesse voor heeft getoond. Mijn vriend is zwaar geïnteresseerd in sterrenkunde, dus toen heb ik hem voor zijn verjaardag naar een sterrenwacht meegenomen. En we zijn voor een andere verjaardag van hem naar Walibi geweest.
    Film + uit eten is ook vaak een hele goede (:


    Deep inside, I've never felt alive

    Bioscoopje pakken en uiteten zijn zulke vanzelfsprekende dingen die het toch altijd goed doen, hoe kon ik die nu vergeten?


    oi, suzy

    MT. Ik ben forever alone, maar toch ooit als ik eens geluk krijg. :W


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Bier, van dat speciaalbier ofzo. Verder chocolade, tegoed voor PlayStation Netwerk of iets :3


    26 - 02 - '16

    BWAHA, kom ik dit ineens tegen op facebook x'D
    Linkje. Als ik iets niet aan mijn vriend ga geven, hahaha x'D


    Deep inside, I've never felt alive