• Weetje, mijn lens is dus een beetje stuk, en nu heb ik de ene helft en kan ik de andere helft niet vinden,..!!:s Dus zit dat stukje nog in mijn oog. Fack, weet iemand heo ikk dat eruit ga krijgen.

    [/lenzenloze ivy vraagt om hulp!!]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    oei klinkt niet goed srry ik gebruik geen lensen dus ik weet het niet..


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Ik heb ook problemen met men oge :O

    Hmm maar hou probleem kan ik niet oplossen


    Your Butt is Mine!

    Geen idee ;S maar veel succes x]


    Live is al work of art, you got to paint it colorful

    Wtf ?

    geen idee dude :$


    We can only learn to love by loving.

    Wtf ?

    geen idee dude :$

    Ik ben zeer teleurgesteld in jou!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    eh, geen idee ö
    succes<3


    your eyes are like stars in the night.

    Auw, klinkt pijnlijk!
    Volgens mij zit er niets anders op dan je oog helemaal bestuderen in de spiegel en te zoeken naar dat mini stukje en dan maar hopen dat je het vind? =S

    x


    Tanya is de beste.

    Je kan het uitspoelen met gekookt water, niet met gewoon water. Gewoon water koken, in een bekertje doen, laten afkoelen, dan tegen je oog houden en knipperen. Ik hoop dat het er zo uit gaat.
    xoxo x]


    Your make-up is terrible

    Staar in lopend water of staar in de spiegel zodat je ogen tranen en dan kun je dat stukje mss uithalen.
    Of je maakt een oorstokje nat en probeer het stukje lens zo naar de kant van je oog te doen zodat je dat stukje lens gwn kan uithalen.

    je hebt dus zachte lensen? maar voor hoelang?? als je maandlenzen hebt kan je gewoon de volgende pakke..

    x
    suc6!

    weet je dat wel zseker? x']

    is er al uit, peepz, thnxx. maar nu ben ik lenzenloos, dat word mijn bril opzetten morgen,..Fack,;(


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.