• Hoii Mensjes,
    Ik heb dus een nieuw ideetje ^^ en nou wou ik weten van jullie of jullie het goed vinden =D
    Idee;
    Een nieuw spelprogramma is ontworpen. Björn Fönighen presenteert zijn nieuwe realitysoap 'who's going to survive it?', waarin 6 rijke en bekende jongeren proberen te overleven op een eiland in de grote oceaan. Hij kiest zelf de uitdagers en laat ze strijden tot de dood. Maar niet heus. Een week op voorhand krijgen ze de kans om het eiland te verkennen en dan aan hun missie te beginnen. -Te Overleven & Te Winnen- Alles wordt live gefilmd en gevolgd. Maar wat als de beelden wegvallen en er niets meer van de kandidaten en de crew vernomen wordt?
    GOED OF NIET?
    Rollen;
    1. Beroemd Russisch model - StereoWorld
    2. Beroemde zanger
    3. Beroemde zangeres - SayRockQueen
    4. Beroemde sportman
    5 Beroemd presenator
    6. Beroemde danseres - FISHSTICK
    [Leeftijd tussen de 18 & 24 jaar!°]

Needz;
    Voornaam
    Achternaam
    Leeftijd
    Plaatje
    Hobby's
    Tekstje (met info van hierboven + uitgebreidere info --> uitgebreide beschrijving van jezelf.)

!! Liefst GEEN emo, maar voor de zangeres maak ik een uitzondering..!!

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

Weetje ikd oe anders wel danseres oké

Is al gelijk, je mag zelf kiezen...

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

MENSJES,,HEB OOK MANNELIJKE ROLLEN NODIG!! =D

MENSJES,,HEB OOK MANNELIJKE ROLLEN NODIG!! =D

Zal ik er eentje voor je verzinnen?

Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

(...)

Zal ik er eentje voor je verzinnen?

Mag je eigenlijk wel x'D Want ik denk niet dat mensen een mannelijke rol gaan willen? --"

(...)
    Mag je eigenlijk wel x'D Want ik denk niet dat mensen een mannelijke rol gaan willen? --"

Ik ook niet hoor, ik heb me al opgegeven voor zangeres! x'D Maar ik wil wel een naam verzinnen en er een tekstje omheen maken enzo!^^ Voor welke rol zal ik doen?

Is al gelijk hoor ^^

Ik doe wel zanger! x'D

Voornaam Daniël

Achternaam Ruiter

Leeftijd 20

Plaatje Virus he.. Zoek maar gewoon eentje.

Hobby's Chillen, teksten schrijven, zingen, feesten, lol maken met vrienden

Tekstje (met info van hierboven + uitgebreidere info --> uitgebreide beschrijving van jezelf. Min 10 regels)

Hey, ik ben Daniël Ruiter. Ik ben Belgisch, maar woon sinds een jaar of 4 in Nederland. Ik zing, Engelstalig weliswaar, met de Nederlandse taal heb ik niet zo veel. Op zaterdagavond ben ik meestal in de club te vinden, ik hou gewoon van feesten! De roddelbladen zitten me wel achterna en nemen me ook vaak te grazen als ik aan het flikflooien ben met een meisje, maar daar trek ik me niks van aan: Je leeft maar 1 keer! x'D Je moet nu niet denken dat ik zo een persoontje ben waar de roem naar het hoofd gestegen is hoor, ik hang ook graag rond met m'n vrienden. Mijn slechtste eigenschap is dat ik altijd gelijk wil hebben, koste wat het kost!
    Zie je ltr, Dan.

W8!
    Ik ga m'n tekstje aanpassen, mag ik dan danseres?

Oh, dankjewel voor de rol! ^^

W8!
    Ik ga m'n tekstje aanpassen, mag ik dan danseres?

ik ga eens kijken naar de andere tekstjes ook. Zal zien welke beter is ^^

Rol: Mag het ook een presentriese zijn?
    Voornaam: Nickita
    Achternaam:Londrecht
    Leeftijd: 19
    Plaatje:
    http://farfromneutral.com/exodus/uploads/924223_Avril_Mazur.jpg
    Hobby's: Presenteren en teksten schrijven en gitaar spelen
    Tekstje (met info van hierboven + uitgebreidere info --> uitgebreide beschrijving van jezelf. Min 10 regels):
    Yo mijn naam is Nickita
    Ik ben 19 jaar en een levensgenieter
    Ik sta altijd klaar voor mij vrienden en ben er altijd klaar voor om wat nieuws te leren
    Ik ben verslaafd aan Kauwgom en Lolly`s
    Ik schrijf graag teksten en als ik een idee heb voor een tekst ga ik meestal op een rustigplekje zitten zo kan ik me beter concenteren
    Ook hou ik van presenteren en lol trappen ik maak ook van mijn leven 1 grote lol leven
    Maar ik ga nu word geroep en heb geen idee door wie dus ga ff kijken doei doei <3

Ik wou het graag mannen3 - vrouwen3 houden, dus het spijt me.

Voor de mannen mag men ook bekende mensen gebruiken, misschien gaan men daarvoor rapper een rol willen nemen. VB; Bill Kaulitz, bekende voetballer, presentator,....
    YOU CAN CHOOSE! =D

Jah joh, doe gewoon Bill K. als die zanger, een of andere TMF-vj en een bekende voetballer. Lekker makkelijk en die informatie vind je zo! ^^