• Hoi iedereen,

    Ik voel me de laatste tijd zo ellendig en naar. Ik ben tweedejaarsstudent en dit wordt mijn tweede jaar op kamers. Ik moet alleen steeds maar huilen als ik in mijn eentje op mijn kamer zit. Ik mis thuis, mis mijn vriend, mis mijn moeder (die leeft overigens niet meer). Mijn concentratie is flut, dus studeren lukt niet. Ik zit bij een sportvereniging waar ik me nu al niet thuis bij voel en daar al helemaal klaar mee ben (vanwege omstandigheden). Ik tel gewoon de dagen af tot ik weer naar huis kan. Waar het precies aan ligt, ik weet het niet. Ik weet wel dat ik het vorig jaar ook heb gehad en dat ik het nu nog steeds heb. Het liefst zou ik gewoon weer thuis gaan wonen, ondanks dat ik pas net ben verhuisd naar hier. Gister was ik namelijk thuis en dan heb ik het ellendige gevoel niet. Het gevoel kreeg ik vanochtend weer toen ik weer deze kant op ging. Heeft iemand advies voor me?

    Ik weet trouwens niet of dit topic hier goed staat, maar goed.


    There is nothing more badass than being yourself

    Ik had dit ook heel erg toen ik net op kamers woonde, maar dat trok bij mij best snel weg. Heb je geen vrienden in de stad waar je studeert en die daar ook wonen? Misschien kun je af en toe met mensen eten of andere leuke dingen doen, zodat je niet het gevoel hebt dat je alleen maar studeert en alleen bent.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Kun je niet beter op kamers gaan met een aantal mensen? Ik weet uit ervaring dat dat veel leuker is dan in je eentje ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik zou beginnen met de problemen aan te pakken die je zelf kan oplossen:
    - Je vind je sportvereniging niet meer leuk? Dan stop je daar gewoon mee. Voorlopig of definitief, maakt niet uit.