• Puellae, Tracker en ik presenteren: Quizlet's allereerste coverwedstrijd! In deze wedstrijd strijden jullie om de titel van Q's beste covermaker, met elke week nieuwe opdrachten, jurrycommentaren en heel wat gezellige topics.
    We zijn op zoek naar:
    * minimum 15 kandidaten - maximum 25
    We zoeken gemotiveerde users, die zich dus niet na één week uitschrijven. Het is de bedoeling dat je covers maakt met de 'skills' die jij hebt, dus maak je geen zorgen als je niet zo beoefend bent als sommige cover-makers hier op Q. Ook als je een totaal verschillende stijl hebt, kun je je kans wagen. De covers die jullie maken zijn namelijk ook voor echte users hier op Q, dus wie weet valt jouw stijl juist wel in de smaak!

    Deelnemers: - VOL
    - Valkyries
    - Krolock
    - Skrivbar
    - Trivial
    - Approval
    - Gibbs
    - Lizor
    - trasecolare
    - Shocker
    - Bloodborne
    - Stangster
    - Darling
    - BloemetjeR
    - DreamerN
    - Anaklysmos
    - Sidekicks

    * 3 juryleden - VOL
    Ook hier zoeken we naar hetzelfde: gemotiveerde users die niet zomaar uit de wedstrijd stappen. Als je geen ervaring hebt binnen het cover-maken is dat geen probleem, zolang je maar een uitgebreide, goed geformuleerde mening kan vormen.

    - GinnyWeasley8
    - Disneyworld
    - Bismuth

    * users die een cover willen voor hun verhaal - VOL
    Een kleine opmerking: je kunt ons alles zeggen wat je in je cover wilt, maar het kan zijn dat er aan sommige eisen niet voldaan wordt. Het voordeel is wel dat je heel veel verschillende covers zult krijgen.
    Als je mee wil doen vul je het onderstaande lijstje in en stuur je dat naar de drie organisatoren:
    Titel:
    Beschrijving:
    Sfeer:
    Wensen/concreet:
    Faceclaim(s):
    Extra:

    Zoals jullie kunnen zien, zullen de opdrachten komen vanuit andere Q'ers die een cover nodig hebben. Zo maken jullie covers die ook echt gebruikt zullen worden. Er is echter wel een kleine toevoeging: bij elke opdracht leggen wij de nadruk op een ander aspect binnen het cover-maken (bijvoorbeeld dat we expliciet willen dat de titel op een bepaalde plek staat). Zo testen we de vaardigheden die wij denken dat de beste covermakers moeten hebben.
    Voor degenen die willen weten hoe lang het zal duren: we zijn van plan om 6 opdrachten te geven en op het einde een grote finale, waarbij de users van Q mee kunnen stemmen op hun favoriete cover!

    Inleveren/uitstel:
    We zouden graag om de week een opdracht willen geven. Natuurlijk zijn we niet onmenselijk en mag je altijd uitstel vragen. Die uitstel duurt drie dagen. Iedere user krijgt ook één joker om in te zetten. Als je je opdracht niet inlevert en je hebt geen joker ingezet of je hebt deze al gebruikt, krijg je minder punten op de volgende cover die je maakt.
    Je levert je cover in door hem naar naar ieder van de organisatoren te sturen in een pb'tje. Je mag hem ook altijd in dit topic zetten, maar dan willen we nog steeds een mailtje krijgen.

    Prijzen:
    Zoals eerder gezegd, wordt de winnaar gekroond als Q's beste covermaker en mag deze titel dan ook met trots op zijn profiel zetten (met bijpassende foto, die nog in de maak is). De tweede en derde plaats krijgen een plaatsje op onze profielen (of reclame voor jullie coverstore, mochten jullie die hebben). En de eer natuurlijk!

    Regels:
    * De huisregels van Quizlet
    * Als je een joker wilt of uitstel, laat je het op tijd weten
    * Geef naamsveranderingen door, zodat we alles in orde kunnen houden
    * Zeg het gerust als je het niet met een opdracht eens bent. Er is echter geen garantie dat we hem dan gaan veranderen, maar zeker wel bekijken
    * Wees aardig voor elkaar en heb respect voor elkaars werk


    We hopen op een gezellige wedstrijd met heel wat mooie kunstwerkjes. Wij hebben er alvast heel veel zin in, hopelijk jullie ook!

    we hebben toestemming voor deze wedstrijd van Ledecky

    De story


    [ bericht aangepast op 22 okt 2016 - 16:50 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    kunnen er mensen nog meedoen?

    [url=http://pin.it/z9-oZs2
    Ik denk dat deze pin op Pinterest wel iets voor jou is...]

    [/url]

    [ bericht aangepast op 12 okt 2016 - 22:23 ]

    bloemetjeR schreef:


    Ik denk dat deze pin op Pinterest wel iets voor jou is...


    Je hoeft niets met een url code te doen, alleen de img code.


    how dare you speak of grace

    stuur anders een alleen de link van de foto? Dan kan ik m voor je posten en kan je mijn post kopieren?


    I just caught the wave in your eyes

    " class="bbcode_url" target="_blank">

    [ bericht aangepast op 12 okt 2016 - 22:34 ]

    of anders zo:
    [ img ] http://www.schrijvenonline.org/files/onderschrift/shutterstock_174887750.jpg [ /img ]

    zo moet het eruit zien voor jou (zonder de spaties)
    en als je de spaties dan weg haalt, krijg je dit:



    [ bericht aangepast op 12 okt 2016 - 22:30 ]


    I just caught the wave in your eyes

    FlREBlRD schreef:
    of anders zo:
    [ img ] http://www.schrijvenonline.org/files/onderschrift/shutterstock_174887750.jpg [ /img ]

    zo moet het eruit zien voor jou (zonder de spaties)
    en als je de spaties dan weg haalt, krijg je dit:






    Das de mijne.. die met die hoofden hoe heb je hem gevonden/gekregen?

    Oké ik plaats mijn covers via Pinterest en dan stuur ik hier de link op
    https://nl.pintrest.com/pin/305259680977471722/

    Hopelijk werkt dit
    En bedankt voor jullie hulp haha ben echt heel slecht in dit soort dingen(zip)

    [ bericht aangepast op 12 okt 2016 - 22:41 ]

    bloemetjeR schreef:
    Oké ik plaats mijn covers via Pinterest en dan stuur ik hier de link op
    https://nl.pintrest.com/pin/305259680977471722/

    Hopelijk werkt dit
    En bedankt voor jullie hulp haha ben echt heel slecht in dit soort dingen(zip)


    Zet je het ook in een privébericht naar de organisatoren? Anders is de inzending ongeldig.

    RafeAdler schreef:
    kunnen er mensen nog meedoen?


    Als je de deadline haalt voor de eerste opdracht, mag je zeker meedoen (: ik verwijs je naar de story , dan kan je zelf bekijken of de opdracht nog zal lukken voor de deadline.
    Je bent alleszins heel erg welkom!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    bloemetjeR schreef:
    (...)


    Das de mijne.. die met die hoofden hoe heb je hem gevonden/gekregen?


    Ze heeft de link gekopieerd en het tussen [img ][/ img] (Maar dan zonder de spaties) gezet zodat ie wel zichtbaar is


    obsessive rage

    Zijn mijn cover aanvragen nu wel goed doorgekomen? Ik dacht dat één van de 3 juryleden hem wel door zou sturen. Is dat gebeurd? Of moet ik ze nou nog een keer sturen?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Om even duidelijkheid te scheppen, we hebben cover aanvragen van: Ortuexsy, BlondieBrownie, Shireen (opdracht 1), Tracker, Heir en SPECS.

    We hebben ook al inzendingen voor opdracht 1 van:
    - Trivial
    - Darling
    - FlREBlRD
    - Valkyries
    - Stangster
    - trasecolare
    - Krolock
    - Lizor
    - Skrivbar
    - Approval


    We moeten dus enkel nog inzendingen krijgen van Gibbs, Bloodborne, BloemetjeR en DreamerN. Vergeet niet dat jullie nog maar twee dagen hebben! Jullie mogen altijd uitstel vragen, maar doe dit wel op tijd. Als jullie denken hem wel doorgestuurd te hebben, is er iets mis gegaan en kan je ons altijd een pb'tje sturen.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Scribe schreef:
    Zijn mijn cover aanvragen nu wel goed doorgekomen? Ik dacht dat één van de 3 juryleden hem wel door zou sturen. Is dat gebeurd? Of moet ik ze nou nog een keer sturen?


    Ik heb geen pb gehad en ik denk de andere organisatoren ook niet. Dus ik denk dat we voor jou, jammer genoeg, geen covers hebben.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Ik heb deze nog niet in mijn inbox zien verschijnen (: als ik hem niet op mailtje krijg, heb je hem officieel ook niet ingezonden. We moeten hier hard in zijn, aangezien het goed mogelijk is dat we over een cover kijken die enkel in het topic staat.
    Nog een pb'tje sturen dus! (:

    En leuk om te zien dat jullie elkaar zoveel goede feedback geven. Dat werkt motiverend!


    Ik had mijn cover per ongeluk al naar alle juryleden gestuurd :') Moet ik hem ook nog een keer naar jullie sturen?


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"