• Puellae, Tracker en ik presenteren: Quizlet's allereerste coverwedstrijd! In deze wedstrijd strijden jullie om de titel van Q's beste covermaker, met elke week nieuwe opdrachten, jurrycommentaren en heel wat gezellige topics.
    We zijn op zoek naar:
    * minimum 15 kandidaten - maximum 25
    We zoeken gemotiveerde users, die zich dus niet na één week uitschrijven. Het is de bedoeling dat je covers maakt met de 'skills' die jij hebt, dus maak je geen zorgen als je niet zo beoefend bent als sommige cover-makers hier op Q. Ook als je een totaal verschillende stijl hebt, kun je je kans wagen. De covers die jullie maken zijn namelijk ook voor echte users hier op Q, dus wie weet valt jouw stijl juist wel in de smaak!

    Deelnemers: - VOL
    - Valkyries
    - Krolock
    - Skrivbar
    - Trivial
    - Approval
    - Gibbs
    - Lizor
    - trasecolare
    - Shocker
    - Bloodborne
    - Stangster
    - Darling
    - BloemetjeR
    - DreamerN
    - Anaklysmos
    - Sidekicks

    * 3 juryleden - VOL
    Ook hier zoeken we naar hetzelfde: gemotiveerde users die niet zomaar uit de wedstrijd stappen. Als je geen ervaring hebt binnen het cover-maken is dat geen probleem, zolang je maar een uitgebreide, goed geformuleerde mening kan vormen.

    - GinnyWeasley8
    - Disneyworld
    - Bismuth

    * users die een cover willen voor hun verhaal - VOL
    Een kleine opmerking: je kunt ons alles zeggen wat je in je cover wilt, maar het kan zijn dat er aan sommige eisen niet voldaan wordt. Het voordeel is wel dat je heel veel verschillende covers zult krijgen.
    Als je mee wil doen vul je het onderstaande lijstje in en stuur je dat naar de drie organisatoren:
    Titel:
    Beschrijving:
    Sfeer:
    Wensen/concreet:
    Faceclaim(s):
    Extra:

    Zoals jullie kunnen zien, zullen de opdrachten komen vanuit andere Q'ers die een cover nodig hebben. Zo maken jullie covers die ook echt gebruikt zullen worden. Er is echter wel een kleine toevoeging: bij elke opdracht leggen wij de nadruk op een ander aspect binnen het cover-maken (bijvoorbeeld dat we expliciet willen dat de titel op een bepaalde plek staat). Zo testen we de vaardigheden die wij denken dat de beste covermakers moeten hebben.
    Voor degenen die willen weten hoe lang het zal duren: we zijn van plan om 6 opdrachten te geven en op het einde een grote finale, waarbij de users van Q mee kunnen stemmen op hun favoriete cover!

    Inleveren/uitstel:
    We zouden graag om de week een opdracht willen geven. Natuurlijk zijn we niet onmenselijk en mag je altijd uitstel vragen. Die uitstel duurt drie dagen. Iedere user krijgt ook één joker om in te zetten. Als je je opdracht niet inlevert en je hebt geen joker ingezet of je hebt deze al gebruikt, krijg je minder punten op de volgende cover die je maakt.
    Je levert je cover in door hem naar naar ieder van de organisatoren te sturen in een pb'tje. Je mag hem ook altijd in dit topic zetten, maar dan willen we nog steeds een mailtje krijgen.

    Prijzen:
    Zoals eerder gezegd, wordt de winnaar gekroond als Q's beste covermaker en mag deze titel dan ook met trots op zijn profiel zetten (met bijpassende foto, die nog in de maak is). De tweede en derde plaats krijgen een plaatsje op onze profielen (of reclame voor jullie coverstore, mochten jullie die hebben). En de eer natuurlijk!

    Regels:
    * De huisregels van Quizlet
    * Als je een joker wilt of uitstel, laat je het op tijd weten
    * Geef naamsveranderingen door, zodat we alles in orde kunnen houden
    * Zeg het gerust als je het niet met een opdracht eens bent. Er is echter geen garantie dat we hem dan gaan veranderen, maar zeker wel bekijken
    * Wees aardig voor elkaar en heb respect voor elkaars werk


    We hopen op een gezellige wedstrijd met heel wat mooie kunstwerkjes. Wij hebben er alvast heel veel zin in, hopelijk jullie ook!

    we hebben toestemming voor deze wedstrijd van Ledecky

    De story


    [ bericht aangepast op 22 okt 2016 - 16:50 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik ben goed bezig geweest en heb een cover af waar ik nog best blij mee ben :3
    Ik ga nog niet insturen, want wie weet dat ik nog een ingeving krijg voor nog iets veel beters. Maar zo niet of als ik tijd te kort kom in de loop van de week, kan ik tenminste toch inleveren ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Frodo schreef:
    (...)

    Geen probleem haha, ik probeer er zo goed mogelijk antwoord op te geven. En inderdaad, dat jouw cover opvalt in de hoop van andere covers omdat hij origineel is en niet op de andere covers lijkt of omdat je iets gebruikt dat we nog nooit gezien hebben (een regenboog titel bijvoorbeeld, om iets geks te noemen)


    Ah okki, dan kan ik daar rekening meehouden. Ik heb nu al een groot deel van mijn cover af, geloof ik. Maar zoals Justine al zei, ga ik 'm ook nog niet inleveren. Wie weet heb ik wel een eureka momentje haha.


    I just caught the wave in your eyes

    Pff, ik zit hier maar van alles te proberen en er komt niets uit. Ik begin de hoop te verliezen, haha (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Stangster schreef:
    Pff, ik zit hier maar van alles te proberen en er komt niets uit. Ik begin de hoop te verliezen, haha (:


    Je hebt nog genoeg tijd, misschien krijg je van de week ineens een idee! Kop op (:

    Succes allemaal, super leuk dat we van start zijn gegaan!

    Puellae schreef:
    (...)

    Je hebt nog genoeg tijd, misschien krijg je van de week ineens een idee! Kop op (:

    Succes allemaal, super leuk dat we van start zijn gegaan!


    Die heb ik helaas niet. Ik ga maandag op vakantie, dus ik ga proberen om zondag iets klaar te krijgen. Ik doe mijn best en ik vind dit zo leuk ^^
    Er komt al wat meer vorm trouwens, ik moest misschien nog even wachten voor ik begon te zeuren
    (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Stangster schreef:
    (...)

    Die heb ik helaas niet. Ik ga maandag op vakantie, dus ik ga proberen om zondag iets klaar te krijgen. Ik doe mijn best en ik vind dit zo leuk ^^
    Er komt al wat meer vorm trouwens, ik moest misschien nog even wachten voor ik begon te zeuren
    (:


    Top ^^ en als dit echt niet je ding is, er komen nog meer dan genoeg opdrachten dus wees gerust (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Mededeling: we hebben genoeg covers voor de opdrachten dus spijtig genoeg kunnen users geen covers meer aanvragen aan onze kandidaten. De wedstrijd is compleet nu (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Hoe kan je jouw cover inzenden?

    Nvm gevonden :')

    [ bericht aangepast op 8 okt 2016 - 11:30 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Nou ik heb mijn cover ingeleverd en zet 'm ook maar hier neer ^^.


    I just caught the wave in your eyes

    FlREBlRD schreef:
    Nou ik heb mijn cover ingeleverd en zet 'm ook maar hier neer ^^.



    Damn :Y)


    how dare you speak of grace

    Frodo schreef:
    Kleine opmerking: jullie mogen altijd bij de cover zetten waarom je de cover op die manier gemaakt hebt, waarom je die keuzes gemaakt hebt. Helemaal niets mag natuurlijk ook, maar als je jezelf wil verantwoorden is dat geen probleem (:

    Oh, dat is inderdaad altijd leuk om te lezen!


    She wanted a storm to match her rage.

    FlREBlRD schreef:
    Nou ik heb mijn cover ingeleverd en zet 'm ook maar hier neer ^^.


    Gosh, ik heb nu sowieso al niet meer het hoogste cijfer. Wauw. Gewoon, wauw.


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Trivial schreef:
    (...)
    Gosh, ik heb nu sowieso al niet meer het hoogste cijfer. Wauw. Gewoon, wauw.


    Thanks c: en vast niet though, ik weet niet hoe je cover eruit ziet, maar ik weet zeker dat 'ie net zo goed mooi is! (ik heb je cover gezien bij de aanvraag van Tracker, en die vond ik echt heel gaaf).


    I just caught the wave in your eyes

    FlREBlRD schreef:
    Nou ik heb mijn cover ingeleverd en zet 'm ook maar hier neer ^^.


    Ik doe niet eens mee en word al ontmoedigd :')
    Ontzettend gaaf!


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    FlREBlRD schreef:
    Nou ik heb mijn cover ingeleverd en zet 'm ook maar hier neer ^^.


    Supermooi!


    Just doing what I can