Misschien hadden jullie het wel in de gaten, maar de laatste tijd ging het niet meer zo goed tussen mij en Philip. We hadden continu ruzie, wat enkel erger werd toen ik besloten had om met hem te gaan scheiden. Het was een ware hel met een erge (v)echt scheiding, die gisteravond laat pas beëindigt was. Hij wilde namelijk maar al te graag mijn Miley Cyrus CD’s, paardenmasker en mijn lolly collectie meenemen, terwijl ik die zelf van mijn moeder gekregen had. Echter blijkt het maar weer dat zelfs in een donkere hemel een ster aanwezig kan zijn en in mijn verhaal was dat Kian. Kian was de jongen waar ik altijd mee kon praten. Hij begreep alles en als kers op de taart, was Miley ook een van zijn favoriete idolen samen met Beyonce en Rihanna. Ook hield hij van paardenmaskers en slagroom in elkaars gezicht spuiten, wat me op slag verliefd maakte. De jongen gaf dan ook totaal geen zier wat mensen van hem dachten en had in het verleden dan ook allerlei kleurtjes in zijn haar gespoten en zijn wenkbrauwen afgeschoren. Rond hem voelde het gewoon goed aan. Met hem voelde ik me rebels en sterker dan ik daadwerkelijk ben.
Echter was er geen plaats voor Kian in mijn huis met Philip die er nog rond teisterde, waardoor ik Philip maar beneden opgesloten had in een baby zwembadje en een hoop sop. Nu drijft hij daar vastgebonden met een appel in zijn mond, terwijl ik een manier probeer te bedenken hoe hem om te moeten gaan leggen met wat marsmellows en honing.
When I taste Tequila, Baby, I still see ya