• Het gaat over een meisje die voor haar verjaardag een porseleinen pop krijgt van haar doodzieke oma. haar oma zegt dat ze de pop met veel liefde moet behandelen en dat doet het meisje ook. maar nog geen maand later sterft haar oma en het meisje vergeet de pop. opeens begint het meisje nachtmerries te krijgen over een pop die haar wil vermoorden maar wat als dit werkelijkheid blijkt te zijn ?

    Rollen :
    Hoofdrol[Sidney]
    Bf Hoofdrol [Say]
    Jonger zusje van 5 [Noah]



    Info :
    Naam
    Fototje
    tekstje


    We can only learn to love by loving.

    Jonger zusje van 5 ;')
    Welke info ?

    @recordme
    staat er nu xD


    We can only learn to love by loving.

    Bf hoofdrol . (Hoe oud zijn ze? Dan let ik daar op met plaatje)
    Welke info?


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    ik wil graag de hoofd rol

    hee myn naam i kayley ben 16 jaar oud ben emo hou van me faily vrienden en muziek

    xx


    Guns dont kill People do

    Hoofdrol [/doet een raar dansje]

    Naam
    Sidney
    Fototje
    http://i278.photobucket.com/albums/kk114/covergirl3022/selena_gomez_1213286566.jpg
    tekstje
    Hey wezens,,
    Mijn naam is duss Sidney ,, Und ik spring al 15 jaartjes op deze wereld rond^^
    Yap ,nog steeds leerplichtig duss ¬¬' Jmmr genoeg.. waar school goed voor is? I dunno ..
    Je sociale contacten fseu? Laat ik het nederlands houden XD vrienden..?
    Agjaa X'D Ik leef voor mijn vrienden en familie en ben zwaar muziek/lolly verslaaft ^^ verder hb ik ook liefde voor mijn haartjes en respect voor mensen die zichzelf durven te zijn ,en mensen met een eigen mening.
    Haat heb ik aan players enzo,, Die net doen of meisjes speelgoed zijn ,of wegwerpartikelingen..
    But deze chick smeert hem weer ^^
    Baaii <33 take care Biatch <3


    Crack a bottle

    Bf hoofdrol . (Hoe oud zijn ze? Dan let ik daar op met plaatje)
    Welke info?


    rond de 14/15 denk ik


    We can only learn to love by loving.

    Naam Say

    Fototje Mijn computer heeft een virus dus die linken doen het o.a niet ben ik daarnet achter gekomen! >< Maar een staat wel een foto in mijn FB, wil je die ff kijken? Sorry!

    tekstje

    Haii!
    Ik ben Say. Moet je meer weten? Njah, ik kan niet goed over mezelf vertellen! x'D Maar ik ga het proberen! ;] Muziek is mijn leven, ik speel gitaar, drum, keyboard, piano en kan een beetje zingen. Verder hou ik van skaten en tekenen. Ik ben iegenwijs, nieuwsgierig, koppig en brutaal, maar als jij lief voor mij bent ben ik dat ook voor jou! ^^
    Xx Say


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    alleen nog zusjes rol xD


    We can only learn to love by loving.

    Dankjouwellievelievesgat! <333


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Info :

    Naam: Noah

    Fototje: http://www.worldofstock.com/slides/PCH6852.jpg

    tekstje:

    Hoi, ik ben Noah, ik ben 5 jaar oud. Mensen denken dat ik niet veel begrijp omdat ik nog niet zo oud ben, maar dat is niet zo, mijn zus is daar de oorzaak van, ze leert me veel.Ik vind school saai, ik zit liever thuis of bij oma. Aan mama heb ik niet zo veel, want die werkt altijd. Ik vind het ook leuk om mijn zus te plagen en om met haar te spelen, want ik kan niet met, maar ook niet zonder haar.

    Doei,
    Noah

    Sidney heeft een rol [/doet de emo-dans] (dance)
    dankje sgaat <33


    Crack a bottle

    Ooh, gosh, ik wil wel x,d Maar ik doe geen tekstje

    Rol: Susje van 5

    Naam : Anouk

    Fototje: http://www.tuinen.nl/images/upload/3335-bek_00898_16_x_48_meisje_5c.jpg


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Nicol gaa begin xD


    We can only learn to love by loving.

    Nicol gaa begin xD


    JOEHOE!


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...