• Na een succesvolle Hobbit en LOTR marathon heb ik eigenlijk wel weer zin in een nieuwe marathon.
    Een PotC-marathon staat eigenlijk al heel lang op mijn wishlish. Nog meer mensen die er zin in hebben?

    Het kan sowieso bij mij, maar gezien ik niet bepaald centraal woon, vind ik het ook prima als we het bij iemand anders doen. Ik denk dat we gewoon moeten kijken welke opties er zijn en dan de meest centrale kiezen. ^^

    Locatie opties:
    Purmerend (Thunderfvck)
    Amersfoort (Froukje)

    Geïntereseerden
    Tracker || Natas || 26
    Thunderfvck Nikki || 24
    Brynjolf || Laura || 22
    Gilderoy || Froukje || 16
    DoII || Lisa || 19
    Darling || Ava || 13
    BULLSHIPPER || Britt || 20

    [ bericht aangepast op 28 okt 2016 - 12:37 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Tracker schreef:
    (...)
    En waar is dat? :p


    Amersfoort ^^ (Dus als het bij Froukje gebeurd kan ik waarschijnlijk komen haha)


    obsessive rage

    Dit lijkt me heel gaaf, maar bij marathons ben ik telkens die sukkel die wil komen, maar uiteindelijk niet kan, dus ik wacht dit gewoon even af en meldt me pas aan als ik zeker weet dat ik kan :')

    [ bericht aangepast op 3 okt 2016 - 20:48 ]


    "We can disobey suicidal orders? Why wasn't I told?"

    Ik zou wel willen. Misschien ergens in een vakantie? Dan kan ik gratis reizen ^^. Oh en mensen kunnen evt met korting mee.

    Ik denk dat het heel traditioneel een zaterdag op een zondag wordt haha. :Y)
    Of de kerstvakantie, maar dat duurt nog zo lang :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Amersfoort of Purmerend... kan iedereen even doorgeven wat de voorkeur heeft? :Y)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Tracker schreef:
    Amersfoort of Purmerend... kan iedereen even doorgeven wat de voorkeur heeft? :Y)

    Ik vind beide helemaal prima (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Tracker schreef:
    Amersfoort of Purmerend... kan iedereen even doorgeven wat de voorkeur heeft? :Y)


    Amersfoort is voor mij handiger, maar mocht het Purmerend worden kan ik (hopelijk) ook wel ^^


    obsessive rage

    Als ik kan komen, is Amersfoort voor mij een stuk handiger :')

    [ bericht aangepast op 28 okt 2016 - 16:20 ]


    "We can disobey suicidal orders? Why wasn't I told?"

    Amersfoort!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen