• Ik ben 13 jaar, 1 meter 68. Dat is te licht en over het algemeen ben ik gewoon te dun. Hebben jullie tips hoe ik kan aankomen?
    Groetjess

    [ bericht aangepast door een moderator op 18 sep 2016 - 21:04 ]


    Always remember; you're stronger than you seem,,braver than you believe and smarter than you think.

    Virtues schreef:
    (...)
    We zijn er mee bezig, maar omdat niet alle mods online zijn kunnen we niet zomaar een beslissing nemen. Bovendien moet je wel in je achterhoofd houden dat ze nog maar twee maanden op Q zit en dus nog niet echt in aanraking is gekomen met onze huisregels.

    Dat is serieus het eerste dat ik las toen ik op Q kwam tho.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kupo schreef:
    (...)
    Deze dingen inderdaad.
    En je kan ook gaan sporten (als je dat nog niet doet). Spieren zijn zwaarder dan vet, dus dat is een goede manier om aan te komen.
    Proteïne helpt bij spieropbouw en zit in de volgende producten:
    Plantaardige bronnen zijn:
    brood
    granen, zoals rijst en pasta
    peulvruchten, zoals bonen en linzen
    noten
    paddenstoelen en producten die hiervan zijn gemaakt

    Dierlijke bronnen zijn:
    vlees
    vis
    gevogelte, zoals kip
    melk(producten)
    kaas
    eieren


    Brood is niet echt een goede bron en je moet ook goed opletten welk brood je eet. Maar brood met pindakaas is altijd goed. 8D Pindakaas is een enorm goede bron van proteïne en gezonde vetten. Calvé, tenminste, zonder nootjes, want in de rest voegen ze vaak extra dingen toe die je niet nodig hebt. Het lijkt me toch best moeilijk om als 13 jarige zulke keuzes te maken, tho.


    Your make-up is terrible

    LittleOwlet schreef:
    (...)
    Dat is serieus het eerste dat ik las toen ik op Q kwam tho.

    Dat geldt niet voor iedereen. Ik las de huisregels pas na een half jaar, en dan niet volledig door maar slechts oppervlakkig (gelukkig geen waarschuwingen opgelopen haha). Nou ja, ik hoop dat je begrijpt wat we bedoelen.


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Virtues schreef:
    (...)
    Dat geldt niet voor iedereen. Ik las de huisregels pas na een half jaar, en dan niet volledig door maar slechts oppervlakkig (gelukkig geen waarschuwingen opgelopen haha). Nou ja, ik hoop dat je begrijpt wat we bedoelen.


    En je krijgt nog wel een pb met een link naar de huisregels. ;o Erg hoor, Melissa!


    Your make-up is terrible

    Even op de discussie hierboven.... ik heb nog nooit de huisregels gelezen na zeker 2,5 jaar. Oeps. :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Hou het alsjeblieft gezellig mensen.. Zo zonde..

    [ bericht aangepast op 18 sep 2016 - 20:52 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    We gaan een beetje off-topic, jongens. Bovendien is het ook niet echt leuk voor de user om dit over haar heen te krijgen nadat ze met ons deelt dat ze ergens onzeker over is. Als het feit dat ze haar gewicht noemt jullie echt dwars zit kan ik het tijdelijk veranderen, maar omdat er geen oude mods zijn om mij te helpen ben ik bang dat zo lang het niet urgent is, ik niets kan doen.


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Waar wordt er gepusht? En discussie... eh oke? Soms worden woorden zo leuk omgedraaid en vervormd. (cat)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het is misschien verkeerd verwoord om het een discussie te noemen, RuPaul, alleen na drie keer de huisregels te hebben genoemd snapt de topicstarter wel dat het verboden is, denk je niet? (:

    [ bericht aangepast op 18 sep 2016 - 21:06 ]

    Villainess schreef:
    Het is misschien verkeerd verwoord om het een discussie te noemen, RuPaul, alleen na drie keer de huisregels te hebben genoemd snapt de topicstarter wel dat het verboden is, denk je niet? (:


    HAHA, sorry maar ik was even heel verward toen je RuPaul zei. Ik vroeg me gelijk af wat hij hiermee te maken had tot ik besefte dat het een user was.


    Your make-up is terrible

    Dan snap ik nog niet dat het een 'discussie' wordt genoemd. Er zijn meerdere topics waarin hetzelfde genoemd/gequote wordt, dan is het nog geen discussie. Als je het noemt dat het zo is, dan wordt het vanzelf wel een discussie (zoiets kom ik wel vaker tegen trouwens). Maar inderdaad genoeg met het nutteloze heen en weer gepost. :W

    [ bericht aangepast op 18 sep 2016 - 21:12 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wanneer mensen op elkaar reageren word het al snel een discussie genoemd, dus het hoeft niet persé in slechte zin te zijn. Hoewel het in dit geval niet helemaal 100% de juiste benaming was, maar dat moet je haar niet te zwaar aanrekenen. Ze bedoelde waarschijnlijk gewoon dat het niet nodig er een heel gesprek (of heen en weer gepost, zoals je zegt) te beginnen, omdat het punt wel duidelijk is en Melissa zei dat ze er met een aantal mods mee bezig was (:

    Wie te zwaar aanrekenen? Het was vervelend, gezien ik net mijn reactie had gepost en die was serieus (en nogmaals, niet aanvallend!) bedoeld tegen Virtues. Daarnaast als ik zo'n reactie had gemaakt, was ik allang op mijn vingers getikt, omdat ik geen moderator ben en zij dit juist moeten aankaarten. Maar zoals ik eerder zei, laten we er verder mee stoppen, want het topic was voor een heel ander doel aangemaakt en we willen het niet verder doen dan het is.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2016 - 21:22 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.