Wiarda schreef:
Bij dit soort stellingen kan je met een kampeerstoeltje en een verrekijker op de loer zitten wat je wilt, maar de kans dat je er iemand mee spot die het oneens is met deze stelling is ongeveer even groot als het spotten van het Loch Ness monster bij de barbecue van de buren, geloof ik.
Ondanks je wonderbaarlijke verwoording moet ik toch zeggen dat ik het er niet mee eens ben. Op dit moment zijn er ongeveer tussen de 42 en e 47 procent van de Amerikanen die dat niet vinden. Heel Trumps achterban vindt dat niet. Dat is misschien Amerika, maar grote delen van extreemrechts hier in de lage landen vinden dat ook niet.
Maar goed - absoluut. Ik had liever Bernie Sanders of Jill Stein gehad, maar hé, als je moet kiezen tussen minder goed en slecht (want met de evil en less evil vergelijking ben ik het niet geheel eens), dan ga je toch echt wel voor minder goed. Daarbij heeft Hillary ook heel wat goede dingen gedaan in haar tijd als senator en minister van Buitenlandse Zaken. Ik zal niet ontkennen dat ze dan misschien corrupt is, want ik geloof dat niemand geloofd dat ze qua geld net zo clean is als Sanders, maar hey, guys, da's altijd zo geweest en hopelijk zal het veranderen, maar op dit moment neemt elke kandidaat geld aan van grote banken, dus nu kunnen we er niet veel meer aan veranderen, jammer genoeg.
Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried