• Augurey >> Ahavah

    LEAH HEB JE NOU WEER JE NAAM VERANDERD?! Jap, sorry. :c Ik ben nog steeds op zoek naar de naam waar ik echt een heel diepe connectie mee voel en tot de dag van vandaag heb ik die niet gevonden. Sowwy, er zullen dus wellicht nog wat namen volgen. MAAAAAAR, ondertussen heb ik wel deze prachtige naam gevonden: Ahavah.

    Ahavah is, getranlitereerd, Hebreeuws voor liefde. (En wat heeft dat nou te maken met le'ehov, dat in de titel staat? Le'ehov betekent "houden van" in het Hebreeuws). Ik vind liefde, op alle mogelijke manieren, liefde voor personen, voor dieren, voor dingen, voor bezigheden, liefde in de vorm van een passie, één van de belangrijkste dingen in het leven. Ik vind persoonlijk dat het liefhebben van anderen en van andere dingen leidt tot het liefhebben van jezelf, wat leidt tot geluk. En gelukkig zijn is één van de grootste doelen in mijn leven.

    Wat vinden jullie heel belangrijk in het leven?

    [ bericht aangepast op 15 sep 2016 - 18:24 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    I like. c:


    What would Emma do?

    Wat een mooie betekenis weer, Leah. ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Bedankt allebei. c: Het is altijd leuk om te horen dat mensen het leuk vinden, haha. c:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Mooie betekenis!(:


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!