• Weet iemand een goede fanfiction over izaya orihara van durarara. (Please geen shizaya i don't like that ship.) maar ik vindt het een super goede anime en wil graag een fanfiction over izaya lezen. Hier heb ik al gekeken maar dat was er maar een en die heb ik al uit. Als je een goede weet(mag ook engels heb ik niks mee) welke dan en waar

    Daisy_Evans schreef:
    Weet iemand een goede fanfiction over izaya orihara van durarara. (Please geen shizaya i don't like that ship.) maar ik vindt het een super goede anime en wil graag een fanfiction over izaya lezen. Hier heb ik al gekeken maar dat was er maar een en die heb ik al uit. Als je een goede weet(mag ook engels heb ik niks mee) welke dan en waar

    Wie? Nooit van gehoord.


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    Wie? Nooit van gehoord.
    izaya nooit van gehoord schaam je (N)

    [ bericht aangepast op 14 sep 2016 - 20:51 ]

    Daisy_Evans schreef:
    (...) izaya nooit van gehoord schaam je (N)


    Nope, ken ik niet en nee, ik schaam me niet ;D


    16 - 09 - '17

    ook nog nooit van gehoord lol


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Klinkt als een of ander Oosters gerecht... Ook ik heb hier nog NOOIT van gehoord en ik ken toch een hoop fandoms.(cat)


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Guys, dat is een anime! Ik denk dat je even moet googlen en moet zoeken daarnaar. Op FanFiction staan er een heleboel (ja, je raadt het al) fanfiction, dus daar moet het vast wel op staan.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dreadful schreef:
    Klinkt als een of ander Oosters gerecht... Ook ik heb hier nog NOOIT van gehoord en ik ken toch een hoop fandoms.(cat)


    Het klinkt inderdaad als een Oosters gerecht :'D


    "If there ever comes a day when we can't be together, keep me in your heart and stay there forever"~ Winnie the Pooh

    RuPaul schreef:
    Guys, dat is een anime! Ik denk dat je even moet googlen en moet zoeken daarnaar. Op FanFiction staan er een heleboel (ja, je raadt het al) fanfiction, dus daar moet het vast wel op staan.


    Oh, ik kijk nooit naar anime, daarom dat ik het waarschijnlijk niet ken.


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    (...)

    Oh, ik kijk nooit naar anime, daarom dat ik het waarschijnlijk niet ken.

    Hehe, ik denk ook voor de anderen die gereageerd hebben uit hun reacties te zien.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ken er geen maar kijk/keek heel veel anime haha, maar ik zal even googlen.


    obsessive rage

    Ik ken het ook niet, maar dat het anime was leek me logisch. :')

    Je kunt ook nog even op AO3 kijken of Wattpad.


    Every villain is a hero in his own mind.

    RuPaul schreef:
    Guys, dat is een anime! Ik denk dat je even moet googlen en moet zoeken daarnaar. Op FanFiction staan er een heleboel (ja, je raadt het al) fanfiction, dus daar moet het vast wel op staan.
    dankje ga nu even kijken

    MrsNeymessi schreef:
    (...)

    Het klinkt inderdaad als een Oosters gerecht :'D

    Whahahaha hoe komen jullie erop xD

    Ik ken Izaya wel, al ben ik eerder een Shizuo fan :') Ik lees helaas geen fanfiction, maar ik weet dat ze op Wattpad heel veel verhalen hebben en ook fanfiction, dus het zou me verbazen als je daar niks vond (;


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.