Krull schreef:
+ ze hebben nu goedkopere eastpacks bij de kruidvat.
Die actie van de Eastpaks voor €30,- loopt al 3 weken en morgen is de allerlaatste dag dat die actie er is. En de kans dat je de tassen in een Kruidvatfiliaal gaat vinden, is zo goed als nihil want die dingen gingen heel erg hard! Online zijn ze ook al uitverkocht en als dat zo is dan zijn ze op.
Dus het was een goede actie, alleen heb je er helaas niet veel meer aan :c
Ik heb zelf ooit m'n Eastpak bij een Duits warenhuis voor een tientje gekocht. Hij heeft 4 jaar dienst gedaan als schooltas maar omdat het voorvak los raakte (iemand vond het leuk om de naad door te snijden/knippen toen ik door de gang liep) heb ik een nieuwe tas gezocht, een ONeill die 15 euro was bij de V&D (heb je niks aan nu). M'n Eastpak gebruik ik nog wel voor de vakantie en dagjes uit etc.
Ik zou zeggen: ga bij een tassenzaak kijken, of bij een sportzaak! In Utrecht heb je de Intersport, die heeft vast wel tassen. Er is ook een Vans store, die verkoopt ook tassen (ook goede kwaliteit heb ik van vrienden gehoord) en verder weet ik eigenlijk niet waar je tassen kunt kopen in Utrecht want daar let ik eigenlijk nooit op :')
so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly