Recherche schreef:
Leuk! Ben heel benieuwd hoe het je staat! ^^
Ik wil eigenlijk nog een keer blond, maar ik moet nu eerst het rood uit mijn haren laten groeien en ik ben inmiddels bezig met het heel lang te laten groeien dus dat duurt nog even. Dus ik ga het deel wat nu rood is nog een keer roder verven als het verder uitgegroeid en daarna ga ik het langzaam aan afknippen. Als het dan eruit is, ga ik het onderste gedeelte van mijn haar (dat wat het dichtste bij mijn nek zit) blonderen. Als ik dan mijn haren los heb, zul je er (van de achterkant) vrij weinig van zien, maar als ik het bijvoorbeeld vlecht/opsteek/iets er mee doe, dan zie het "grapje".
En als dat blond me heel goed bevalt, wil ik misschien helemaal blond. Maar daar ben ik nog lang niet over uit. Eerst dit zien te overleven zonder mijn haren weer helemaal af te knippen (;
Ik had het hiervoor ook helemaal rood geverfd, maar het heeft mij echt meer dan een jaar geduurd voordat alles eruit was en nu zie je het nog steeds op plekken terwijl het niet eens permanent was... maar dat idee wat je nu hebt klinkt tof! Het lijkt mij ook inderdaad leuk om iets te doen met verschillende kleuren/lagen.
My fake plants died, because I did not pretend to water them.