• hoe zou jij later willen trouwen als je een onbeprekt budget had.

    locatie:zweden
    met wie:sani (mijn vriend)
    welke kleur van je jurk:goud.
    getuigen:mijn papa
    bruidkind:mijn ongeboren petekind.
    bloemen:rozen witte rozen.
    huwelijksries:mijn geboorteland de antillen.
    pak van mijn man:zilver
    Taart: 8 lagen met een verschillend thema.
    gasten:iets meer dan duizend denk ik (familie vrienden enzo)
    ringen:zilver met onze namen en de datum dat we bij elkaar zijn er in gegraverd.




    ps:wat moet nog meer geregeld worden voor een bruiloft?.

    Pfoe lastig hoor, ik fantaseer wel altijd....maar uiteindelijk moet je bruid of bruidegom het daar ook mee eens zijn. Je trouwt tenslotte niet alleen, maar met zijn tweetjes.


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik heb daar eigenlijk nooit écht over nagedacht. Het enige wat ik wist was op welk nummer mijn eerste dans zou zijn. Maar inmiddels wil ik helemaal niet meer trouwen want het is eigenlijk puur een 'symbolisch' iets wat heel erg veel geld kost en dat heb ik niet.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Well, mijn vriend en ik praten er wel eens gekscherend over. Dit omdat onze relatie in zeer korte tijd ontzettend sterk is geworden.

    Qua locatie zouden we op een strand of een bos willen trouwen. Wat voor kleur de jurk zou krijgen weet ik niet zo goed. Zelf denk ik dat ik echt op een spook lijk als ik een witte jurk aan heb. Champagne of crème zou dan misschien een goede oplossing zijn. Qua model weet ik wel wat ik wil, maar of mijn lichaam daar mooi genoeg voor is - is een andere vraag. Ik ben heel erg fan van mermaid skirts. Strapless wil ik niet, dat weet ik nu al. Getuigen weet ik ook niet goed. Ik heb niet zo bijster veel vrienden en de vrienden die ik dacht te hebben (buiten het internet) hebben me keihard laten vallen of me vervangen door andere mensen. Misschien zou ik mijn moeder kiezen, of een ander familielid. Als mijn oma nog geleefd had, had ik haar gekozen. Ze was er altijd voor me als ik het moeilijk had en het was altijd gezellig als ik daar kwam. Ze zou het vast prachtig hebben gevonden om getuige te zijn. Wie ik als bruidskind zou kiezen? Eigenlijk heb ik geen idee to be honest. Misschien zou ik gewoon de familie bij langs lopen en kijken wie het leuk zou vinden. Met de meeste kinderen van mijn nichten kan ik goed opschieten. Qua bruidsboeket, zou ik me laten verrassen door mijn vriend. Hij heeft een goede smaak en ik weet zeker dat - dat wel goed zou komen. Een huwelijksreis naar een mooi tropisch eiland of iets dergelijks zou ik geweldig vinden, of gewoon een Volkswagen T1 fixen en daarmee rond touren, beetje stoppen op leuke plekken en lekker alle negatieve dingen loslaten. Heerlijk lijkt me dat. Qua trouwpak zou ik mijn vriend laten beslissen. Tevens zou ik hem ook niet verplichten tot het dragen van een stropdas, want daar heeft hij een ontiegelijke hekel aan. Een taart met niet teveel poespas zou ik leuk vinden, met twee figuurtjes bovenop die op ons lijken in grappige houdingen. Het aantal gasten weet ik ook niet. We zijn het er wel samen mee eens dat we niet een te grote bruiloft zouden willen. De ringen weet ik ook niet. Veel dingen vind ik mooi en kiezen is moeilijk.

    Verder zou ik ook regelen dat er een goede DJ is op het feest en goed eten over het algemeen. Niets is meer jammer dan een bruiloft waarin bezuinigd wordt op goede muziek en lekker eten.


    26 - 02 - '16

    Ik denk niet dat ik ga trouwen omdat het financieel niet zo verstandig is (goederen), tenzij mijn latere vriend het perse zou willen voor de romantiek. Liefst zo klein mogelijk en zeker geen hele show met zo'n kleed, want ik heb een hekel aan in de belangstelling te staan.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2016 - 20:11 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Wat een leuk topic!! Hihi.

    Uitnodigingen, eten, feest, drank, muziek. Dat soort dingen!

    Ik ga nu even mijn bruiloft uittypen :$

    //Edit//


    Ik denk hier best wel vaak over na, dat vind ik leuk en kan ik lekker bij weg dromen ^^

    Ik ben op sommige vlakken super traditioneel, dus ik wil graag een witte (of witachtige) jurk, mij laten weggeven door mijn vader en mijn beste vrienden en mijn familie bij de ceremonie.

    Als mijn zusje oud genoeg is, zou ik haar kiezen als bruidsmeisje, mijn broer sowieso als getuige, misschien ook mijn beste vriendin.

    Ik wil gouden ringen, geen mega diamanten of poespas, en daar eigenlijk de hele bruiloft op baseren. Mijn pumps goudkleurig, bij de bloemstukken goud verwerken, op de tafels, de uitnodigingen, servies etc.

    Bloemen moeten fleurig zijn, oranje, rood, roze. Ook deze kleuren bij de jurken van mijn bruidsmeisjes, ook aardekleuren. Al mijn bruidsmeisjes mogen zelf een eigen jurk kiezen, zodat ze een jurk hebben die zij mooi vinden, die goed bij hun vorm lichaam past en ook bij hun huidskleur. Dus of ze nu een bruine, zalm roze, bordeaux rode of bronzen jurk hebben, dat maakt niet uit, lang kort, strapless. Ze mogen zelf kiezen. Geeft denk ik ook een erg leuk effect bij de foto's.

    De taart moet niet te groot zijn - zo'n groot feest wordt het niet - en ik denk ook weer goud erin verwerkt. Een beetje modern, wit marsepein, strak, met een gouden randje, misschien bloemen of een tekst die typerend is voor ons.

    Na de ceremonie is er een diner met de familie en de dichtste vrienden. Hierna een feest waar ook collega's, gewone vrienden etc kan komen.

    De locatie is een bos of een weiland, in mooie natuur dus. Een grote witte tent, met kleine lampjes en lantaarntjes, luchtige witte doeken, gouden details en veel bloemen. Ook het diner buiten, veel kaarsjes lampjes en gezelligheid. Mooie tafelstukken, maar niet te groot en zeker niet te hoog, je wil wel kunnen zien wie er tegenover je zit.

    Huwelijksreis zou ik graag naar IJsland willen, of misschien Noorwegen. Zulke mooie landen, waar je gewoon samen wil wandelen, of samen in bed wil blijven liggen. Rust en mooiheid opzoeken.

    Dit alles met mijn huidige vriend (hij heeft hier al mee ingestemd hahaha)

    [ bericht aangepast op 4 sep 2016 - 20:25 ]

    Ik wil een rode jurk, aangezien ik wit toch vies maak. Mijn haren zijn ingevlochten, mijn make up is zo neutraal mogelijk aangezien ik normaal ook niks draag. Mijn partner draagt een pak met een bijpassende das.
    Als bloemen heb ik een grote orchidee, omringt met groen.
    Ik trouw in een klein kerkje, heel schattig (: verder ben ik totaal niet religieus aangelegd. Aansluitend gaan we dineren en sluiten we af met de bruidstaart en is er een klein feestje.
    De gehele dag zijn wij omringt met familie en vrienden die om ons geven.

    Klein detail is dat de bruiloft 16 september plaats vindt! :$


    I'm sick and tired of being sick and tired.

    Niet. Al zou ik wel heel graag een keer een bruidsjurk dragen.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Uncontainable schreef:
    Ik wil een rode jurk, aangezien ik wit toch vies maak. Mijn haren zijn ingevlochten, mijn make up is zo neutraal mogelijk aangezien ik normaal ook niks draag. Mijn partner draagt een pak met een bijpassende das.
    Als bloemen heb ik een grote orchidee, omringt met groen.
    Ik trouw in een klein kerkje, heel schattig (: verder ben ik totaal niet religieus aangelegd. Aansluitend gaan we dineren en sluiten we af met de bruidstaart en is er een klein feestje.
    De gehele dag zijn wij omringt met familie en vrienden die om ons geven.

    Klein detail is dat de bruiloft 16 september plaats vindt! :$



    Omg wat leuk!!
    Een super fijne dag gewenst! Veel geluk samen (flower)

    In Las Vegas.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Puellae schreef:
    (...)


    Omg wat leuk!!
    Een super fijne dag gewenst! Veel geluk samen (flower)


    Aah dankjewel! (:


    I'm sick and tired of being sick and tired.

    Niet. Ik geloof niet in het huwelijk.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik weet niet of ik ga trouwen, maar als ik er zo over nadenk dan lijkt dit me wel mooi.

    Locatie: Iets met zowel natuurlijke als architectonische charme
    Met wie: Met iemand waarvan ik zeker weet dat ik er heel mijn leven bij zou kunnen blijven.
    Kleur van jurk: Lichtblauw of wit.
    Getuigen: Mijn beste vriend
    Bruidmeisjes: Mijn vriendinnen en zusjes
    Bloemen: Een veldboeket met vergeet-me-nietjes en klaprozen
    Huwelijksreis: Sint-Petersburg of Zuid-Afrika
    Pak van mijn man: Donker
    Taart: Niet reusachtig, maar met een iets uniekere smaak dan de meeste taarten.
    Gasten: Zo min mogelijk zonder mensen te kwetsen, dus dat zal dan nog wel rond tweehonderd/driehonderd liggen.
    Ringen: Het liefst zilver met een saffier


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Bij trouwen was ik me nooit bij stil gestaan.


    All magic come with a price

    Mijn vriend wil helaas niet trouwen, maar misschien krijg ik hem ooit nog omgepraat.
    Ik heb er verder nog niet zo bij stil gestaan wat ik zou willen, alleen maar dat het geen extreem groot feest moet worden met iets van 300 mensen.


    I am an idiot, I move.

    Ohh wat een leuk topic. Ik heb het hier best vaak met mijn vriend over gehad en we zitten gelukkig lekker op een lijn.

    Locatie: Ik wil het liefst trouwen op het strand. Nu is het in Nederland nogal afhankelijk van het weer of je dan goed zit maar daarom zou ik misschien wel in Frankrijk willen trouwen aangezien ik half-Frans ben.
    Jurk: Ik wil heel graag een lichte, kante jurk met een open rug.
    Ringen: Wellicht dat ik symbolisch voor de trouwerij zelf wel ringen zou willen, maar het idee van mij en mijn vriend is een tatoeage op onze ringvinger.
    Getuigen: Mijn beste vriendin en zijn beste vriend
    Ringdrager: Mijn droom is om later een st. Bernardshond te hebben en die wil ik dan trainen om de ringen te komen brengen haha.
    Bloemen: Lelies
    Taart: Ik lust geen taart dus waarschijnlijk wordt het een chocolade fontein
    Gasten: Ehm ik denk rond de 50-60. (Wat ik eigenlijk al vrij veel vindt, maar mijn vriend heeft een grote familie haha)
    Huwelijksreis: Ik denk dat we dan naar Aruba gaan


    When time and life shook hands and said goodbye.