Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
Schrijf hier dan alles van je af.
-
31 aug 2016 - 19:13Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.2 sep 2016 - 16:05
Ik eet al zo lang geen vlees meer, waarom vergeten mensen dat dan alsnog?
— Inner peace, it's hard to find. —
2 sep 2016 - 16:32Devinsport schreef:
(...)
Whut? The fuck is dat nu weer voor onderwijssoort discriminatie. Dat slaat nergens op.
Ja, echt idioot. En dan ben ik vooral een risico factor omdat ik een blank meisje ben en dat blijkbaar de meeste geradicaliseerde jongeren zijn. Juist. (Ze is van de veiligheid en dergelijke...)And don't forget, Elvendork! It's unisex!
2 sep 2016 - 16:35Ik verveel me.
but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )
2 sep 2016 - 16:47Ik word hier acuut chagrijnig van.
"A good book is always good, no matter how many times you've read it."
2 sep 2016 - 17:11Ohhh, het oude vertrouwde kutgevoel van dysphoria als je gaat douchen. Ik wil dood.
Caution first, always.
2 sep 2016 - 17:132 sep 2016 - 17:22Villainess schreef:
Ik wist niet dat 'de week van ...' nog bestond, leuk (: Ik ken bijna nooit iemand die er in staat, maar ik vind het een leuk initiatief.
We zaten met tijdsgebrek. :xNog steeds eigenlijk.
Nog vier dagen. Ik wil dat dit stopt.How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.
2 sep 2016 - 17:23Krolock schreef:
Eerste week HBO overleeft. En morgen... SOLDAAT VAN ORANJE omg. The hype is real.
Jij gaat morgen? Lawl, zeg even gedag tegen mijn moeder, der vriend en mijn opa en oma van me x)"A good book is always good, no matter how many times you've read it."
2 sep 2016 - 17:39Damn, waarom is het zo vreselijk koud buiten (vergeleken met vorige week)?
Ik wil naar huis en binnen zitten.
/ Geez, wat kom je hier met je hyperactieve kinderen, ga lekker naar huis.[ bericht aangepast op 2 sep 2016 - 17:49 ]
2 sep 2016 - 17:482 sep 2016 - 17:52Lol blijkbaar ben ik zo angstaanjagend dat zodra een vriendin en ik door het brugklassers gebouw lopen, iedere brugger aan de kant gaat. You amuse me
"At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."
2 sep 2016 - 17:56Elk jaar opnieuw beloven ze dat we vanalles gaan doen, elk jaar opnieuw komt er niets van in huis en is de zomer voorbij zonder dat ik het weet. En zonder dat we weer eens iets gedaan hebben. Elk jaar opnieuw. Beloftes, beloftes beloftes en beloftes, maar nooit komt er iets in de plaats. Zeer leuk. Dan ben je eens 1 middag weg, mag ik het daarna aanhoren tot en met en verpest je de dag weer met je ohzo goede humeur. Thanks voor weer een fijne zomer zonder familie uitstap.
Tears are words the heart can't say.
2 sep 2016 - 18:39Note to self: op vrijdag heb je geen zin meer om op te passen dus doe maar niet ok kindje
Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.
2 sep 2016 - 18:41Omg dit is echt cool. Als artiest cosplayen op een event. I'm so excited (bloos)
Happy Birthday my Potter!
2 sep 2016 - 18:46