• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Erlebnis schreef:
    (...)

    Dat heb ik ook eens gehad. Ik zei tegen een vriendin dat ze altijd bij mij mocht aankloppen, letterlijk en figuurlijk, maar nog geen uur later las ik op Facebook 'ik heb helemaal niemand!' Toen dacht ik echt van 'en wat ben ik dan? Een aardappel?' :W


    Zo herkenbaar dit.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Erlebnis schreef:
    (...)

    Dat heb ik ook eens gehad. Ik zei tegen een vriendin dat ze altijd bij mij mocht aankloppen, letterlijk en figuurlijk, maar nog geen uur later las ik op Facebook 'ik heb helemaal niemand!' Toen dacht ik echt van 'en wat ben ik dan? Een aardappel?' :W


    Daar kan ik dus helemaal niet tegen, lol. Ik zie het zo vaak in dit topic gebeuren.


    Your make-up is terrible

    Erlebnis schreef:
    (...)

    Dat heb ik ook eens gehad. Ik zei tegen een vriendin dat ze altijd bij mij mocht aankloppen, letterlijk en figuurlijk, maar nog geen uur later las ik op Facebook 'ik heb helemaal niemand!' Toen dacht ik echt van 'en wat ben ik dan? Een aardappel?' :W

    Amen


    Caution first, always.

    Maar huh, je draagt een bril, maar moet toch nog vanvoor zitten om beter te kunnen zien. Voor wat dient die bril dan?


    <3

    Petitie om mij over te halen m'n laatste examendag dan toch eindelijk tegen m'n crush te laten praten om te zeggen dat ik hem überhaupt leuk vind, lawl. 2/10 would sign.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik ben officieel verliefd op gay jongens, de geweldigste mensen op aarde :')

    Ben ik de enige die er een hekel aan heeft om pb en gb berichten via de mobiele versie te beantwoorden?

    Ik wil stoppen met dromen dat je dood bent


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik ben zo moe dat ik wel zou kunnen wenen. Ja ja, jullie kwamen helpen. Uiteindelijk hebben ik en een gast die kwam feesten alles gedaan...


    What would Emma do?

    Ik moet echt van mijn ijsklontjes verslaving af :X

    / en ook maar eens slapen..

    [ bericht aangepast op 3 sep 2016 - 1:23 ]

    Hah, al die mensen en dan kom ik aan. Nope, not special guys, sorry.

    Hahaha rip. :c


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik ben jullie loze beloften zo beu. Elk jaar opnieuw en elk jaar opnieuw. Jullie zijn vast al vergeten dat we morgen naar de efteling gingen toch, juist ja, uiteraard zijn jullie het vergeten en was it nu toch niet het gepaste weekend. Ook al lag het al 4 maand geleden vast. Bedankt. 3 maand vakantie en wat hebben we weer gedaan juist ja niets, dus kom niet tegen me zeuren dat ik niets gedaan heb als je alles wat we gingen doen zelf altijd afblaast en me loze beloften doet. Want ik heb het er echt mee gehad. Waarom ik dan een slecht humeur heb, ja omdat ik het echt beu ben dat je beloftes breekt en je na 20 jaar als zou moeten weten dat ik daar zwaar aan til.


    Ik raad je niet aan dit te lezen, want het is pure frustratie. *O*


    Tears are words the heart can't say.

    Mijn armen vallen er af. :W


    What would Emma do?

    Hahaaa ik droomde dat ik in mijn eigen verhaal zat en ik zat daar van im the writer yall jullie moeten ECHT doen wat ik zeg anders gaat alles fout
    en iedereen sloot me buiten


    i put the fun in funeral