• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

Recherche schreef:
    (...)
    Ben al continu youtubefilmpjes aan het luisteren, dus ik denk dat het aan je internet ligt, helaas... D:

Vreemd want alles doet het wel. Q, spotify en instagram en whatsapp op mijn telefoon alleen youtube niet.

"Ignite, my love. Ignite."

Jegh, ik voel me naakt. Mijn ouders horen dit niet te weten.

OpgeroldEten schreef:
    (...)

Vreemd want alles doet het wel. Q, spotify en instagram en whatsapp op mijn telefoon alleen youtube niet.

Misschien te zwaar alles bij elkaar? Ik heb verder geen idee...

Deep inside, I've never felt alive

Ik zou op zich wel willen weten hoe mijn vrienden van de basisschool er nu aan toe zijn, al heb ik het idee dat wij alle vier een totaal andere kant op zijn gegaan. Ik vraag me überhaupt af ik er nog wel bij zou passen eigenlijk en die gedachte maakt me redelijk sad, maar ja, mensen groeien nu eenmaal uit elkaar. Daar zou ik alles van moeten weten..

"A good book is always good, no matter how many times you've read it."

Ik speel een keer Brand, echt de eerste keer, en dan krijg ik een score van 39/3/22 op aram. HAUHUEHEFHASLDFNAKSFANLDFNAKLNFLAKAHHAHAHAHAH. Wtf.

26 - 02 - '16

Volgens mij word ik nu toch écht gek.
    Paniek.

Sorry hoor, maar ik word toch ook niet boos als jij mijn berichtjes niet meteen beantwoord? Waarom moet ik elke seconde van de dag op mijn telefoon passen, alleen maar zodat jij meteen bericht van me hebt? Dit slaat werkelijk nergens op.

"Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

6500 woorden vandaag. Ik ben trots op mezelf en nog trotser op een paar van mijn geweldige hoofdstukken. Mijn hoofdstukken moesten tussen de 800 en 900 woorden zitten, maar ze zijn nu allemaal 900+ en zelfs een paar van 1500 woorden. Holy fack.

[ bericht aangepast op 2 sep 2016 - 1:57 ]

KLAAR.
    EINDELIJK

Moe, meh. Maar het is tenminste vrijdag en morgen mag ik uitslapen <3 Wel eerst even vandaag overleven.

"A good book is always good, no matter how many times you've read it."

Het is bijna zaterdag omgomgomgomgomgomg hypehype

Weet je wat ik wel zou willen zijn? Een bloemetjesgordijn, een bloemetjesgordijn

And don't forget, Elvendork! It's unisex!

Het is het einde van mijn tweede schoolweek en ik wil al thuis blijven want ik voel me kut. Lololol kill me

"At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

Ohh gosh, heb ik nu echt grijs op grijs aan getrokken? I look terrible

And don't forget, Elvendork! It's unisex!

Yes, mijn verhalen zijn altijd emotionele rollercoasters, dat is mijn ding nu eenmaal. En ik zal dat dus ook blijven schrijven. Graag gedaan. Danku. Bye. Ga nu maar op een ander zijn schrijfstijl commentaar geven. Het is niet alsof je schrijft of mijn verhalen leest normaal, dus ik weet niet waar je het vandaan haalt om me nu opeens te bekritiseren voor iets waar je geen interesse in vertoont.

Tears are words the heart can't say.