Puellae schreef:
Ik hoop dat het lukt!
Om toch nog even een pep-eindje te geven: wees zoals jij blij bent met jezelf, dan straal je dat uit en dat helpt juist met het vinden van een baan.
Goodluck
Dank je! (:
Nerwen schreef:
Ik wilde alleen even vermelden dat ik je hierin herken. Het is supervervelend om dat telkens in negatieve feedback terug te krijgen, terwijl het gewoon in je karakter zit. Zeker als je er zelf al me struggelt, is het rotter om te horen dat ze dat tegen je gebruiken. Mensen moeten elkaar eens leren waarderen hoe ze zijn, en elkaar niet steeds proberen te veranderen. Daarbij, ik moet het echt even zeggen, zit er een heel verschil tussen stille en verlegen mensen, maar dat wordt altijd bij elkaar gevoegd. Ik word zelfs "asociaal" en "mysterieus" genoemd vaak, omdat ik niet zoveel praat, ook niet over mezelf. Nou, sorry dat ik niet alles over mijn persoonlijke leven aan de grote klok wil hangen. (joehoe)
Dat was even mijn rant, hahaha.
Oh wauw. Ja ik krijg het ook, dat ik mijn mond eens open moet trekken, maar ja, ik vind het prima om introvert te zijn, maar zoals gezegd inderdaad niet als ik het de hele tijd als negatief ding te horen krijg. Hopelijk gaan mensen het eens accepteren bwuh.
My fake plants died, because I did not pretend to water them.