Ik heb vandaag voor de zoveelste keer geprobeerd te solliciteren voor iets, maar voor de zoveelste keer ben ik afgewezen. Het ligt altijd aan twee dingen: geen ervaring of ik ben niet extrovert genoeg voor de baan. Het voelt ongelofelijk oneerlijk dat ik hier op afgewezen word, want aan ervaring kan ik niks doen als ik constant niet aangenomen word hierdoor en introvert hoort bij mijn karakter. Ik zoek juist een baan om dit te verbeteren aan mijzelf en comfortabeler te worden rondom dingen die buiten mijn comfort zone liggen. Ik wil gewoon heel graag werk omdat het goed op je CV staat, ik graag wil werken zodat ik meer leer en ik op dit moment echt het geld nodig heb omdat ik nogal krap zit. Ik kan wel meer gaan lenen bij DUO maar dat lost het probleem niet op. Ik zit nu bij randstad en ik probeer overal op te reageren, maar bij alles staat "ervaring" en nu was er eentje zonder ervaring en zojuist werd ik gebeld, maar kreeg ik te horen dat ik niet geschikt was. Het werkt nogal demotiverend en ik weet niet zo goed wat ik er mee moet doen, want ik kan wel blijven solliciteren en wachten tot ik ergens wel aangenomen word, maar de meeste studenten klusjes zijn bedoeld voor mensen die wel extrovert kunnen zijn. Heeft iemand tips of een idee hoe ik hiermee om kan gaan of dit aan kan passen?
My fake plants died, because I did not pretend to water them.