• Dag liefste users,

    Jullie hebben het alvast wel gemerkt de afgelopen weken: de Youtube-filmpjes tonen niet goed meer. Waar het probleem ligt weten we niet en Rutger zoekt de oorzaak nog steeds. Dus helaas moeten we jullie het slechte nieuws brengen dat je de Youtube-knop niet meer (normaal) kan gebruiken.

    Wat houdt het probleem precies in?
    Iedere keer je een filmpje wil posten met de Youtube-code/knop, bevriest de forumpagina. Je kan dan niet meer op de inhoud klikken. Oude topics waar een filmpje in de beginpost staat, zijn ook automatisch bevroren.
    Je kan het niet omzeilen met de spoilerknop want dan bevriest de pagina ook. Echter kan je het wel omzeilen door de quote-knop te gebruiken.

    Code:
    [youtube]link van het filmpje[/youtube]

    Wil je het filmpje toch graag onder een spoiler? Gebruik dan deze combinatie:
    Code:
    [spoiler]
    [youtube]link van het filmpje[/youtube]
    [/spoiler]

    Oeps, ik ben de quote-knop vergeten toe te voegen en de pagina is bevroren. Wat nu?
    Je kan naar de mobiele versie gaan van Quizlet om zo jouw post aan te passen. De mobiele versie ondervindt geen hinder.

    Iemand is vergeten de quote-knop toe te voegen. Wat nu?
    Je mag altijd een melding doen bij een moderator. Het topic of de post melden gaat niet in de desktopversie, maar wel in de mobiele versie. Je kan ook steeds de link van het topic versturen via een persoonlijk bericht. Moderators kunnen posts aanpassen en dus een quote-code toevoegen.

    Waarom komen jullie daar nu pas mee af terwijl het probleem al even aan de gang is?
    Onze excuses voor het late bericht. We hebben gewacht of Rutger mogelijk dit probleem snel kon verhelpen. We hebben recent vernomen dat dit niet zo is. Daarbij is het voor een boel moderators nog vakantie of herexamenperiode.

    Dit is echt wel heel vervelend!
    We zijn ons daar van bewust. Rutger probeert dit probleem zo snel mogelijk te verhelpen, maar voorlopig moeten we het oplossen door bovenstaande combinaties te gebruiken. Hopelijk kunnen we snel beter nieuws brengen!

    Groetjes,
    De crew


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik had het eigenlijk nog niet eens door, maar goed om te weten!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Nice ^^ (dat het topic er is bedoel ik dan, dat youtube filmpjes voor problemen zorgen is niet mooi)
    Ik hoop dat de oorzaak snel gevonden kan worden.

    Dat werd tijd. Goed dat er nu een topic over is, dan kunnen mensen niet meer zeggen 'oh, ik wist het niet.' *derp*


    Ich liebe dich 27.12.23

    Fijn dat er nu een topic is.

    MonChevy schreef:
    Dat werd tijd. Goed dat er nu een topic over is, dan kunnen mensen niet meer zeggen 'oh, ik wist het niet.' *derp*

    Inderdaad :W


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oh, dat is dat dus, ik snapte al niet wat er ineens gebeurde toen ik een filmpje neerzette in Krolock haar topic... Ook goed dat jullie erbij zetten wat je moet doen in zo'n geval. (;


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Krolock schreef:
    Fijn dat er nu een topic is.


    16 - 09 - '17