Gigantopithecus schreef:
Ik ben zelf niet de magerste en ik weet dat er mensen die nog veel dikker zijn dan ik. Ik weet eerlijk gezegd ook wel eens graag hoe mijn kleren er uit zien op een mens voordat ik ze ga kopen of zo. Hierbij bedoel ik dan vooral online dingen kopen, waarbij je meestal alleen ziet hoe het er op een heel mager persoon uit ziet. :')
Maar ik begrijp wel dat hier gezegd wordt. Ik vind niet dat ongezonde levensstijlen moeten gepromoot worden.
Klopt, het is wel fijn om bij online shoppen te zien hoe plus size kleding valt, maar dit hoeft niet tot in het overdrevene doorgevoerd te worden. Ik vind dat h&m daar wel een goede balans in heeft gevonden.
Persoonlijk ben ik niet echt een plus size, maar heb best wel vormen en dan is het ook lastig om online te bestellen, omdat de meeste modellen kleine borstjes en billen hebben en je niet weet hoe het valt - en ik één of twee maten groter moet anders staan de knoopjes zo open.
MonChevy schreef:
Oneens. Er zijn ook mensen met een ziekte en als er dan alleen maar maatje 44 - 46 (zelf heb ik 46) te zien zijn en ze gaan niet hoger, kunnen die mensen ook niet zien hoe het staat bij mensen die hun maat hebben.
De mens wordt nou eenmaal wat steviger en je kunt ook een mooi lichaam hebben met maatje 50, to be honest. Het is maar net hoe je je kleed.
Hier ben ik het niet mee eens. Obesitas is ook een stoornis, maar tegelijk verschrikkelijk ongezond en ik vind niet dat zulke formaten moet worden aangemoedigd.